BCR e o gasca de hoti

Sau… Cat te costa sa scapi de BCR

Mi-am luat azi inima in dinti si am fost la BCR sa inchid tot ce am, sa divortez. Toate bune, ajung la sucursala unde mi-am facut internet bankingul (m-am interesat si daca ti l-ai facut la Radauti, acolo tre sa te duci sa-l inchizi).

Asa, ajung acolo, ma duc la o tanti care parea c-o freaca (mai batrana asa, oricum ma cunosc cu toti acolo c-am avut scandal).

“Vreau sa inchid tot ce am la BCR, conturi, card, internet banking”.
“De ce? cine v-a suparat”
“… e scump si servicii proasta, vreau sa inchid” nu-mi ardea sa ma scuz pentru deciziile mele…
“Pai si ce anume vreti sa inchideti? cardul?”
“Nu, TOT!”
“Si cont?”
“TOT”
“Bineee, deci cardul si conturile”
“Si internet bankingul” intre timp imi luase cardul si buletinul
“Nu aveti internet banking”
“Ba am”
“Ba nu, eu nu vad aici” – eu eram cu tokenul in mana
“Am doamna, il folosesc”
“Aveti dispozitiv de ala? tocăn?”
“Da” si i-l arat, in fine se convinge
“Trebuie sa depuneti 6USD si 18 lei”
“Pentru?”
“Pai ca sa inchideti conturile, ca n-ati avut miscari pe ele si ati aqcumulat datorii”
“Vedeti? de-aia plec!”
“Pai ce credeati, ca le tineti asa degeaba? fara sa fcaeti miscari pe ele?” Dumb me.

Ma rog, pana la urma ca sa inchid un card, 2 conturi am platit 6USD, 15 RON si 18 RON, pe unu din ele n-am abut niciodata nici un leu, pe ala in dolari am avut o data niste bani pe care i-am transferat in contul de la card (si am platit ditamai diferenta de curs valutar). Iaca asa.

Oricum, tre sa ma duc s-o verific p-asta, ca de internet banking n-a zis nimic si mi-au mai inchis mie astia de la BCR un card de l-am gasit activ peste o luna de zile. Banca de cacat. Nu mai zic ca am fost si am schimbat bani, i-am depus la ghiseu etc.

Toate astea dupa ce imi iau vro 3 lei pe luna de pe card “pt administrare”. de rahat, pa si pusi.

Eticheti: ,,,
(+31 rating, 55 votes)
Loading ... Loading ...

Trackbacks & Pings

  1. BRD - viramente intrabancare at antisocial … on 18 Nov 2008 at 10:54 am

    [...] obligat sa platesti o taxa pentru treaba asta? si nu e singura banca unde e stupizenia asta, si la BCR e la fel. Eticheti: banci,BCR,brd,viramente (No Ratings Yet)  Loading [...]

  2. Fraierii care au ramas la BCR… at antisocial … on 19 Jan 2009 at 4:12 pm

    [...] pare ca am divortat la timp de BCR… Ca uite ce mi s-ar fi intamplat [...]

  3. BCR - inca un comision at antisocial … on 21 Jan 2009 at 4:55 pm

    [...] ca asta-i ultimul cu BCR. De saptamana asta :) ). Ce s-au gandit “afaceristii” de la BCR ca sa mai faca un ban [...]

  4. Tactica de gherila la Banca Transilvania at antisocial … on 20 Feb 2009 at 3:12 pm

    [...] sunt baieti destepti, te fura mai voalat, nu ca aia de la BCR, cum se plange [...]

  5. Stapane, BCR insista at antisocial … on 27 May 2009 at 5:46 pm

    [...] cine e, imi zice ca BCR, o pun sa-l deschida. Inauntru, supriza anului, deceniului, secolului etc: BCR ma anunta ca daca nu semnez anexa la contract imi inchide unilateral serviciul de [...]

Comments

  1. Daniel Chiriţă wrote:

    Haha. Păi cere-le înapoi banii pe token. Că şi ăla a costat ceva. În termen de 30 de zile lucrătoare totul va fi ca la început. :)

  2. add wrote:

    n-am dat bani pe el, zicea insa ca daca-l pierd costa o gramada de bani. :)

  3. Daniel Chiriţă wrote:

    Pe mine o scârboasă de la BCR m-a trimis să-mi fac copie xerox după buletin în altă parte. “Da ală mare din spatele tau nu e bun, vaco?” – “Ăla e doar pentru uz intern”. Şi aşa am ajuns la alţii.

  4. Razvan Tirboaca wrote:

    Uite si povestea mea cu hotii BCR. Insa povestea continua … dar nu pt mult!

  5. Radu wrote:

    nici nu vreau sa ma gandesc, trebuie sa-mi inchid un card la BRD pe care l-am ignorat de un an si ceva… o sa-mi manance nervii aia :)

  6. add wrote:

    a inchis maicamea un card la BRD, cu scandal si a platit 60 000 pe luna

  7. add wrote:

    UPDATE: internet bankingul imi merge bine mersi, mai am in el contul de la card :)

  8. dan wrote:

    si eu, si eu, si eu .. urmeaza. dar inca nu am tupeu sa ma duc sa stau la coada la ghiseu

  9. cornel wrote:

    domnu” Chirita, poti sa fii cat de suparat – ca maslinele sunt prea mici, ca rosiile sunt scofalcite ori ca e aglomeratie la metrou – dar sa vorbesti totusi CIVILIZAT. chiar si pe un web. “vaco”??? Dar daca ar fi vorba de mama Dvs? O fi de vina “cultura de web”…???!

  10. stefan alexandru wrote:

    3 lei pe luna pentru administrare card? WTF?! La mine nu se ia nimic. Eu am la banc post un taifun MASTER CARD. Si nu imi iau nici un spanac de taxa. Isi iau doar comisionul standard la transferari sau la utilizarea cardului. BCR se duce de rapa si vor sa isi ia banii pentru supravietuire de unde pot.

  11. cornel wrote:

    “cultura web” e tare! sa injuri codificat ori “la liber”-vezi “vaco”!??? e cool…Si apropos de VACO de mai sus, daca ar fi fost vorba de maica sa? cat despre costuri si avantaje – multi uita ca suntem cumparatori si vanzatoti in acelasi timp, asa cum unii sunt soferi si pietoni, scriitori si cititori, fii si parinti etc. oricum, acceptarea diversitatii si libera-alegere-fara-sa-deranjam-”spatiul”-altora ca si toleranta (intre limitele unanim acceptate) si smerenia ar cam trebui sa ne fie prieteni buni….

  12. BlogGeorge wrote:

    Cand am vazut titlul “BCR e o gasca de hoti” in Reader am devenit nerabdator sa citesc inca o poveste despre cat de penibile sunt serviciile bancare.

    Cand am ajuns aici:
    “Mi-am luat azi inima in dinti si am fost la BCR la inchid tot ce am…”
    am avut un deja-vu, parca stiam ce urmeaza.

    Nici nu stiu ce e mai rau, sa-ti pese sau sa nu-ti pese :O

  13. add wrote:

    cornel, relax, omu avea toata dreptatea sa fie suparat la faza aia.

  14. Marius wrote:

    Eu am patit-o cu ING. In martie mi-a expirat cardul, m-am dus sa-l predau si sa-l ridic pe cel nou. Surpriza, noul card nu a fost emis.

    Cum nu prea foloseam contul respectiv, le-am zis ca vreau sa-l inchid, deoarece nu vreau sa completez o noua cerere si sa astept cateva saptamani pentru un card. Raspunsul a venit imediat: Pai stiti, aveti de achitat taxa de administrare pe ultimul an, dar cum banca noastra nu are casierie, o puteti plati numai cu cardul…

    Holly shit! Deci sa-mi reinnoiesc cardul numai pentru a inchide un cont???
    Buuunn, completez pana la urma cererea pentru noul card si plec. Dupa mai mult de o luna tot n-am primit nici o veste, deci ajung iar la banca, unde dupa niste verificari domnisoara constata ca nu s-a emis nici un card pe numele meu.
    Din nou completez o cerere si de data asta mi se cere si numarul de telefon pentru a ma anunta ei cand soseste cardul.
    Asta a fost acum cateva luni… si nu, tot nu am primit alt card.

  15. Programare Sociala wrote:

    cornel nu ai treabă? Nu ne mai strica nouă distracția. :D

  16. weasel wrote:

    Ultima data cand am fost la BCR sa iau niste bani de la Google (atunci cand era cu cecuri), am aflat ca am si eu cont, desi nu mi-am facut niciodata cont ca persoana fizica – am avut odata ca persoana juridica, dar l-am inchis… cred.

    Asa, si imi zice tanti aia ca cica am cont din 2003, si am acumulate nu-stiu-cate sute de mii de comisioane. Ba esti nebun??? Si ii spun: pai inchideti-l. Pai nu, ca trebuie sa platiti datoriile… I-am zis ca nu le platesc, sa-l tina deschis cat vor ei. De atunci n-am mai fost la BCR, si nici n-o sa ma duc sa-l inchid :D

  17. BECERIST-`u wrote:

    “…Pe mine o scârboasă de la BCR m-a trimis să-mi fac copie xerox după buletin în altă parte. “Da ală mare din spatele tau nu e bun, vaco?” – “Ăla e doar pentru uz intern”. Şi aşa am ajuns la alţii.”
    Hahahaha…cum adica pentru ” uz Intern” si-l baga in vagin????

  18. POPESCU IOAN wrote:

    LA 11 sept 2008 am depus o cerere pentru credit de 10000 euro la BCR Lipscani nr.18-20.
    Dna Elena Dutescu operatorul de serviciu a cerut sa depun o factura de utilitati,dovada venitului lunar de 3348 roni copie dupa actul de identitate,am achitat 2 sume de cite 50 roni pentru care am primit 2 chitante cu acelasi nr.3149940/3112960.
    La 17 sept sint anuntat telefonic ca nu mi se aproba creditul.Cum adica ?la cei cu dovezi trucate ,false de venituri li se aproba sute de mii si milioane de euro si la mine pentru un credit de nevoi personale de 10000 euro ,NU SE POATE? CARE-I HIBA ?

  19. yo wrote:

    Dl popescu Ioan nu crd ca e foarte frumos sa dai numele angajatilor pe site’uri pt ca oricum nu ea e de vina ca nu ai primit credit.Si pt dl. Daniel Chirita nu stiu unde lucrezi tu dar imprimantele si xeroxurile acelea chiar sunt doar pt uz intern, ar fi culmea ca fiecare cum ii trece prin cap sa treaca pe la centre bancare sa faca copii xerox….nu mai fiti copii

  20. Rol wrote:

    M-am hotarat sa reclam la OPC; mi-au marit iarasi dobanda la creditul pe care il am;evident fara sa ma anunte; probabil ca au specificat in contract povestea cu sediul bancii sau presa; nu am citit pentru ca aveam nevoie de bani si nu aveam solutie;nu sper sa rezolv problema dar nu pot face mai mult;
    Dintre “camatarii” intitulati “INSTITUTII BANCARE”, BCR este cea mai nenorocita gasca
    Nu este oare nimic de facut!

  21. add wrote:

    Pai ce sa fie de facut, ai semnat contractul, legal sunt acoperiti, n-ai ce sa le faci decat sa refinantezi creditul si sa-l muti la alta banca. desi, aveau clauze de rahat si pe tema asta prin contracte.

  22. nina wrote:

    Domnule Chirita, “vaca” la care faceti referire nu este angajata dumneavoastra, ci a bancii, prin urmare nu are de ce sa va faca vreun favor, ca doar nu-ti fi ceva pui de presedinte… si nici daca ati fi… Ea a solicitat o copie dupa buletin si nu buletinul… deci, mare atentie… si sa nu spuneti ca nu aveati bani sa va faceti o copie in alta parte….. sau asta sa fie motivul indignarii d-voastra?

  23. nina wrote:

    Ar mai fi de adaugat ca BCR nu v-a obligat in nici un fel sa initiati o relatie de colaborare cu ei, nu v-au purtat mana cand ati semnat diferite acte sau acorduri si nici nu v-a interzis sa semnati ce cititi…
    Asadar, OPC nu cred ca ar explica mai bine ce inseamna dobanda variabila…
    Iar domnului Popescu… poate nu pareti suficient de credibil, nu inspirati destula incredere ca ati rambursa acest credit… v-ati pus intrebarea?
    Have fun:)

  24. add wrote:

    nina, e vorba mentalitate si respectul pentru client, daca in drum spre un xerox dadea peste un ING?

    si nu, n-ai dreptate, desi nu e angajata dumnealui, el o plateste.

  25. Rol wrote:

    Problemele cu BCR-ul vin si de la faptul ca dupa privatizare nu s-a facut o evaluare a personalului , urmata de o selectie, ci s-au mentinut functionarii angajati anterior pe pile ,care nu au habar de relatii civilizate cu clientii, functionari “intepati” de tipul doamnei Nina.

  26. Adrian wrote:

    Intr-adevar , cum spunea cineva mai sus , suntem in acelasi timp si cumparatori si vanzatori . Probabil ca d-na Nina se crede doar vanzator , ori e angajata BCR . la modul cum abordeaza problema cred ca ar fi foarte revoltata daca cineva ar trata-o in acelasi mod . Pacat , ca noi romanii nu vrem sa invatam sa ne comportam cu amabilitate unii fata de altii , in definitiv e vorba de mentalitate si de un mod civilizat de a ne comporta . Poate ca trebuie sa dispara o generatie sau doua ca sa ne tratam cu respect.

  27. D&L wrote:

    Atentie cei care aveti credit(Hotie pe fata!!! Au soft de toata jena)
    As intreba daca acel soft a fos verificat de catre cei de la OPC pt ca are mari probleme.
    Sa vedeti ce am descoperit eu si tanti de la ghiseu a inlemnit.
    (daca aveti credit facut uitativa pe desfasuratoare si veti vedea)

    P1. Facem credit la banca cu dobanda variabila;
    P2.Dobada creste conform contractului din 6 in 6 luni;
    P3. In prima luna platesti ex. rata pt credit 15 lei pt un credit de 50 milioane…pana in luna a 6 ajungi la o suma de 18 lei;
    P4.Mergila banca sa iti iei desfasuratorul pt ca, ti-a crescut rata.
    P5. Observi ca inloc sa vezi rata pt banii imprumutati creste dincontra creste DOBANDA si banii pt acoperirea datoriei inloc sa mearca de la 18 lei (adica P3) cat ajunsese luna a 6 se intoarce la 15 lei din prima luna;
    P6.Am luat si al 3-lea desfasurator si aceeasi problema;
    EU CRED CA ORI SOFTUL E DE RAHAT ORI TANTIILE ALEA CARE OPEREAZA SUNT PROASTE;
    Pt ca daca adun banii pt credit in ritmul asta eu nu o sa acpar 50 de mil in in 10 ani.
    Si sa explic dece
    AM PUS_O PE RESPECTIVA DOAMNA SA IMI FACA EXTRASUL DE CONT PE 10 ANI cu dobanda fixa SI HOCUS POCUS IN ULTIMA Luna (atunci cand se termina creditul) rata mea era mai mare FAPT CE NU AR FI TREBUIT PT CA TOATE LUNILE PANA IN LUNA ACCEEA era fixa.
    Ei rotunjesc in ultima luna pt a primi banii toti.
    Eu am facut un algoritm si mi-a reesit ca la acest credit daca merge in ritmul asta mai raman datoare la final cu 20 de milioane.

  28. cornel wrote:

    Spor la treaba oameni buni…
    Si ganditi-va cat platim in plus fata de pretul real la supermarket, minimarket micromarket samd. si la toate alte magazine. si nnnnu se plange nimeni… si mai ganditi-va si cat platesc altii in plus pt a cumpara ceea ce producet-vindeti fiecare ptr a va lua salariul – mai mic ori mai mare…comisioanele de la banci intra in aceeasi categorie dar sunt o joaca de copii fata de “comisioanele curente” de la telefon, apa, canal, gaze, transport, papica, ziare, tv, haine, pantofi etc fara a mai pune la socoteala ca o cafea la cafenea e de 8-15 ori mai scumpa fata de costul real/ fara a mai socoti bacsisurile…
    deci : distrati-va lume cat incape…restul e blablablabla…

  29. TUTANKAMON wrote:

    Apropo de BRD Lipscani…eram intro zi la ei si ..asteptam , a sunat un telefon a raspuns o tipa iar o vecina de “masa” a intrebat-o cine este la care ea (am vrut sa zic VACA) a raspuns incet “UN BOU”; deci aceasta este parerea lor despre clientii de pe spatele carora au vile, masini de 20.000 de euro,etc.
    Cred ca “VACI” este un cuvant prea elegant ptru a defiini angajatele unor banci din Romania.
    Domnilor singura solutie este OPC-ul, xerox dupa toate actele si daca se poate o convorbire inregistrata cu tel mob da foarte bine si veti avea satisfactia de a concedia niste VACI.
    BAFTA!

  30. ExBankEmployee wrote:

    IMPORTANT!!!

    Valabil pentru toti cei care citesc aceasta pagina. Daca de azi inainte va duceti sa va inchideti orice serviciu bancar (card de debit, card de credit, serviciu internet banking etc) acest lucru se face de la orice sucursala bancara indiferent de localitate. Statutul de banca inseamna sa poti face orice tip de tranzactionare/operatie indiferent de locatia de domiciliu si indiferent de locatia sucursalei.
    NU MAI ASCULTATI vacile nebune si pline de sictir care va spun ca nu puteti inchide un serviciu decat de la sucursala la care a fost facut. Puteti sa ii spuneti foarte frumos ca este o mare PROASTA!!! si sa puna mana pe tastatura si sa isi faca treaba. Statutul de banca in momentul de fata (este valabil pentru orice banca, chiar si pentru CEC) presupune ca regula OBLIGATORIE ca un client sa isi poata opera traznactiile, indiferent de natura lor de la orice sucursala netinand cont de domiciliul clientului sau locatia in care a fost creat serviciul. Motivatiile de gen “trebuie sa va duceti in sucursala in care ati creat serviciul” sunt motive de lene. Acestea erau valabile in fostele institutii comuniste, astazi se folosesc ca MINCIUNI crunte.
    Fiti un picut mai duri cu acei functionari care o fac pe inteligentii cu dumneavoastra si nu stati sa va rugati de ei sa faca niste servicii pentru dumneavoastra.
    Daca vi se spune ca este imposibil rugati-l imperativ pe acel functionar bancar sa isi i-a o pereche de ochelari cu dioptrii mai bune si sa mai citeasca inca o data normele bancare. Puteti face si plangere pentru un functionar bancar care vi se mai adreseaza cu cu motivatia “trebuie sa ajungeti la sucursala in care a fost creat serviciul”.

  31. Dedu wrote:

    Este incredibil cum se pot comporta oamenii cu oameni, nu mai exista respect, nu mai exista bun simt, nu puteti fi numiti oameni. Nu va obliga nimeni sa intrati in banci sa vedeti vaci sau boi, este deajuns sa ramaneti acolo unde sunteti ca aveti ce vedea si multumiti-va cu asta. Pentru tot ce facem exista o plata si o rasplata, cu ce moneda dai cu aia primesti. Ganditi-va la asta si tineti-o tot asa.

  32. dan wrote:

    bine ca esti tu pe locul 3 in gugăl cu postul asta. de juma’ de an tot primesc notificari :) )

  33. mmm898 wrote:

    Mi-e scarba sa spun tot ce mi s-a intamplat cu bcr-ul dar un lucru e sigur voi face refinantare de la alta banca si voi scapa de bcr .

  34. daniela wrote:

    la inceputul lui decembrie am fost la o sucursala BRD de la PACII sa-mi inchid un cont de card facut acum vreo 6-7 ani pe timpul studentiei, cont pe care l-am deschis la sucursala mai sus mentionata, dupa ce am stat vreo 2 ore la “coada” am aflat ca tre sa merg in alta parte sa-mi inchid contul, in cealalta parte a bucurestiului. Eu nu am mai folosit acel card de vreo 5 ani, de fapt este si expirat nici nu am mai fost sa-l reinnoiesc.PACAT CA AVEM NESERIOSI SI INCAPABILI LA SUCURSALELE ACESTOR BANCI, ASTA E, SUNT NUMAI OAMENI INCAPABILI LA LUCRUL CU PUBLICU, NICI INFORMATIA NU CIRCULA PT CA SUNT OAMENI INCAPABILI SI SA VB !:((

  35. coi wrote:

    bcr
    cei mai mari hoti ,nemernici ,banditi,infractori la ascunzisul legii, cretini ,dobitoci cu angajatii cei mai debili mintali paranoici ,handicapati mintali neajutorati ,vai de ei .
    imi pare rau ca i-am cunoscut si ca traiesc in aceiasi tara cu ei ,respir acelasi aer impreuna cu ei ,jegurile societatii inj frunte cu toti directorii de acolo parveniti , hoti, infractori, securisti, speta josnica a societatii, gata sa iti faca rau pe la spate ,tradatori care te vinde pe fata ,sfidatori ,mie rusine ca sunt roman impreuna cu ei, sa le mearga rau asa cum imi merge mie din cauza lor

  36. cristi wrote:

    In “sat” la mine fiind numai BCR nu am de ales.
    A am vrut sa aflu care e diferenta intre mine care am salarul la ei si un oarecare client fara salar la ei. Nu am reusit.
    Desi au datele mele si control asupra salariului meu trebuie sa aduc adeverinta de salar, date de buletin samd ca oricare altul

  37. exbcr wrote:

    bcr ca si multe alte banci interne sunt o mica parte din minunata”Romanica”, functioneaza identic. Cam ca si treficul din capitala, la ora de varf! Sunt mari baze de date de clienti, prea mari pentru ca operatiunile, tranzactiile si ce mai vor ei sa poata decurge cursiv, sunt prea multe programe adaptate din mers care fac chiar destule comparativ cu ce e la alte banci, de aici si comisioanele, dar sunt prea multe programe si prea multi utilizatori (exact la in tafic). Teoretic se pot face orice fel de operatiuni la orice fel de sucursala, dar nu sunt instructiuni de utilizare a programelor in acest sens pentru angajati si daca incerci sa faci ceva intri intr-un scandal care te scoate pe tusa. Mai nou, nu e nevoie sa faci clientilor operatiunile pe care le vor ei, angajatul acceptat de ERSTE e cel care face clientul sa creada ca are nevoie numai de produse nebacare(pensii, prod de economisire tip BPL , asigurari, etc). Operatiunile pe cont, cardurile nici nu mai sunt contorizate ca operatiuni , nu iti iei salariul ca angajat din rezolvarea probl clientilor ci din vanzarile pe care i le aduci patronului. Daca s-ar explica clientului de la intrarea in banca totul,ar fi niste cozi interminabile. Totusi, cand te duci la alimentara, ceri vanzatorului sa-ti explice eticheta cu compozitie, termen de expirare, subst toxice, sau cand cumperi automobilul ceri explicatii pt cum functioaneaza mecanismele interne?

  38. paul wrote:

    am fost la Bcr sa iau o situatie de cont . Doamna de la ghiseu cumpara cearsafuri de la un vanzator din asta ambulant. stai si asteapta , ca nici bani nu avea. du-te mamaia la casierie ia bani….. vreo 15 min. TRANZACTII INTERBANCARE. vai de ele banci . si comisioane nu mai zic

  39. Mircea wrote:

    Tocmai vin de la BCR unde am platit rata lui maica-mea.
    Ce credeti ca-mi spune femeia de la ghiseu ?
    Redau dialogul :
    femeia : De data asta va incasez fara comision dar de data viitoare va trebui sa achitati 3.9 lei ca sa va pot incasa pe dumneavoastra.
    eu : cum ca nu am inteles ?
    femeia : cum nu ati inteles ?
    daca nu vine doamna sa plateasca si vine altcineva trebuie sa plateasca 3.9 lei !
    asta de data viitoare. eu v-am spus sa stiti !
    eu : dar comisionul asta de unde la-ti scos ?
    femeia : ordin de la Bucuresti.
    eu : pai in cazul asta bcr-ul sa deschida filiala in sat la maica-mea pentru ca ea este pensionara si locuieste la tara la 30 de km de aici.
    ea : …
    eu : va pierdeti clientii in felul asta, va asigu ca maica-mea nu va veni pana aici o data pe luna doar pentru ca asa vrea bcr-ul.
    ea : nu eu am facut comisionul
    eu : si daca data viitoare nu ma incasati decat cu comision nu mai vedeti nici un ban.

    Si cam asa s-a terminat ziua de azi cu inca un comision la banca inventat peste noapte.
    Maine merg la OPC sa vad daca pot sa faca ceva ca deja si-au luat-o in cap toate bancile.
    Voi reveni cu amanunte dupa ce vin de la OPC.

    O zi buna.

  40. marian wrote:

    referire la ce spune mircea: nu este 3,9 lei ci 3 euro.
    adica daca ma duc sa-i platesc sotiei o rata si nu sunt trecut imputernicit platesc 3 euro.asta fara sa anunte fara sa scrie undeva.
    traiasca rOMANIA cu un bnr de cacao facut sa ne fure cat pot de mult.
    istoria noastra se repeta.aceiasi mosieri ,boieri,ect care fura de la amarati.
    ne meritam soarta

  41. ana.constanta wrote:

    ce sa zic…bcr e cea mai josnica banca.in 2006 noiembrie am luat un produs de la altex in val de 1000 ron si mi-a facut card la bcr ca asa au vrut ei,fara sa imi dea vreo explicatie cu toate ca am cerut-o ca nu stiam ce este cu cardul.este un card mastercard de cumparaturi.vreau sa zic ca incepand de atunci pana in ziua de azi am platit o gramada de bani luna de luna ,ca o suma medie 50 ron/luna,ca sa aflu luna asta cand am fost la banca ca eu nu am platit nimik din banii imprumutati adica din creditul de 1000 de ron,ci ceea ce am platit eu se numeste COMISIONUL BANCII.deci nu e posibil asa ceva ,sa platesti aprox 2000 de ron dobanda la 1000 de ron.asta e hotie pe fata.as vrea sa ii reclam undeva dar nu stiu unde sau daca e posibil sa rezolv ceva.poate sa ma ajute cineva va rog din suflet.dati-mi un sfat ca sunt disperata .

  42. uivaros wrote:

    Nu o sa ma credeti! Sunt Director intr-o banca destul de mare. Nu am avut niciodata carduri de la alte banci. Vreau sa-mi fac un credit intr-o zi si surpriza! Am restante de 250 de zile, de 7 lei motiv pentru care programul ma considera rau platnic si nu ma incadrez la creditare. Am inceput sa fac adresa la BIROUL DE CREDIT ca sa vad de unde nebunia. Pana se rezolva insa, pofta in cui la obtinetea creditului de care chiar am nevoie.

  43. Cip wrote:

    Sunt de acord cu serviciile proaste si ciudate de la BCR. Aveam un cont curent care scadea in fiecare an. Cand am vrut sa-l desfiintez au zis ca trebuie sa inchid si depozitul pe termen. Asa ca am inchis tot la ei !!!
    Oricum am stat la ei vreo 6 ani si totdeauna
    erau numai 2 ghisee deschise si pierdeam mereu peste o ora la cozi.
    E bataie de joc si toata lumea e nemultumita
    dar ei profita de bunul simt al nostru si de faptul ca nu ai timp de reclamatii.

  44. Nicoleta wrote:

    Iau alocatia copiilor pe un card bcr, mi se retine comision de incasare.
    Platesc rata la casa la bcr, m-am trezit ca sunt sunata dupa 3 luni ca am restante. Si asta pentru ca modificasera dobanda fara sa anunte, desi mergeam lunar sa platesc la filiala de unde luasem imprumutul.
    Ultima inventie, cea cu comisonul pentru plati daca nu esti titularul contului – de exceptie!
    Mi-am facut alimentare cu numerar pentru contul de card si am avut surprize…mi se oprise comision din suma depusa.
    Ce o sa ne mai distram cand or sa inceapa sa se inchida. Se plang ca nu mai dau credite, dar sunt total antipiata cu noile masuri.
    Astept sa termin de platit creditul si “adios bcr!”. Singurul avantaj- proximitatea. Dar slava Domnului, de banci nu ducem lipsa!

  45. add wrote:

    Nicoleta, nu esti singura care se plange,

    http://www.politichii.ro/?p=717 si multi multi altii.

    Din pacate n-ai ce sa faci ca ai semnat ca “esti de acord”, tot ce poti face este sa platesti ce mai ai la ei si sa te duci la o banca care te fura mai putin, ca una serioasa eu n-am gasit.

  46. Mya wrote:

    Si eu am o problema foarte mare cu BCR-ul,este o banca invechita cu angajati vechi,antici si de demult,unde toti portarii ajung la ghiseu si habar nu au sa foloseasca tehnologia din 2009!Doar k la mine e mai grava problema,nu este vorba de comisioane in zeci d ron,este vorba de mii de roni pe care i-am pierdut din cauza BCR-ului k nu si-au indeplinit obligatiile la timp!Cand eu ma duceam aproape plangand la ‘ doamnele ‘ de akolo,rugandu-le sa-mi dea un refuz de plata…nu se putea..asa e sistemul..trb sa astept o luna sa-mi dea un refuz d plata pentru ca ei lucreaza k in ‘48,nici atat pentru k doamna d akolo habar nu avea de o norma bancara din 1934.Si uite-asa nu am putut sa fac poprire p contul clientului meu,sa-mi recuperez banii pentru ca BCR-ul este mult prea comod!!!Cel mai grav este ca noi,clientii BCR si nu numai,avem numai obligatii fata de bancile lor,nu si drepturi!!!Si mai trist este k nu putem face nimic impotriva lor :’ Sunt norme din regulamentul intern,ne pare rau!’ .Poi bine si orice regulament intern se face dupa unul general!!!!Bine mersi,ei stiu sa acorde numai credite,sa faca 3 carduri,dar d multe ori si la alea gresesc, sa schimbe valuta si sa incaseze bani!!!Ahh..si sa sune,nu v-ati platit dobanda,nu v-ati achitat rata!sau se plang pe la tv k nu isi mai platesc oamenii creditele,dar cand le-au acordat cu grad de indatorare de 72%,le-o placut k doar comisioane si dobanzi groase au luat,dar nu s-au gandit k o sa vina vremea kand nu o sa mai aibe omul de unde sa-si plateasca rata!asa le trebuie!in rest nimic altceva!!!Pentru ce sunt pusi akolo????de frumosi ce sunt???sau asteapta sa iasa la pensie sa vina nepoatele,nepotii,fiicele si fii,iar aia de isi tocesc coatele prin facultati si ar fi buni pentru ceva,stau aksa sau lucreaza k vanzatori,pentru k e un sistem de rahat!!!Si la cati nervi ne fac cei d la banci,cum poti sa te abtii sa vb frumos??pana la urma vorbim frumos pe banii nostrii,k ne mai si fura pe fata!!!

  47. Mya wrote:

    Ana,pe site-ul BCR exista reclamatii.Poti sa le trimiti pe net,la telefon sau scrisoare.Totusi si la reclamatii stau foarte prost!Nu iti raspund!Eu am facut reclamatie,am si sunat la ei…dar nu raspunde nimeni.Dak ai un caz solid te poti duce la protectia consumatorului,parca ANPC si sa-i reclami.

  48. nina nat wrote:

    de ce spuneti ca nu ne obliga nimeni sa semnam contractele .de ce nu au timp pt noi cand vreti sa citim tot ce este scris pe foile acelea.de ce nu scriu ceva pe intelesul tuturor si de ce nu scriu niste contracte mai mici ca sa avem timp sa le citim

  49. coco wrote:

    legat de leasing….sunteti niste nesimtiti si impertinenti prin oamenii care va reprezinta, aveti domle’ niste angajati care ii doare undeva de clienti si de colaboratori, citez: ” Nu ma intereseaza pentru ca eu am salar FIX…” ( este vb de volumul de munca ) , asa iti raspunde un angajat BCR Leasing la care clientul sau colaboratorul merge si cu un dosar de leasing sa se roage de el domnule sa-l aprobe … da’ se poate asa ceva, in loc sa fie bucuros ca are ce sa finanteze , nu dmnule angajat BCR :MIHAI TALAGIU????

  50. Hurmuzache wrote:

    Imi place mult tema voastra! Bine faceti ca abordati problema. Va multumesc. georgeh.ro@gmail.com

  51. mirceatl wrote:

    Nu este tendinta exclusiva a bancilor de a-ti lua bani lunar pentru cinstea de a le fi clienti (prin comisioanele de intretinere cont, prin taxele (astea chiar sunt culmea!) in euro pe care trebuie sa le plateasca un bun platnic care pentru a fi in termene roaga pe altcineva sa-i plateasca rata!) dar si renelul a introdus o taxa de intretinere pe care trebuie sa o platesti fara sa misti un electron prin retelele lor!
    Astfel, fara sa-ti faca nici un serviciu, cei doi prestatori de servicii, te infunda in datorii de pomana, doar, dupa cum am zis, ai onoarea sa le fii client!
    Si nu il inteleg pe cel ce sustine ca aparatele de copiat erau numai pentru probleme interne. Dar cel care solicitase creditul si avea nevoie de o copie ceruta de banca venise sa joace la 6 din 49? Banca nu era deloc interesata sa castige un client? Documentele cerute de banca, daca se pot obtine pe loc nu sunt o problema a bancii?
    mirceatl

  52. Marius wrote:

    @coco fratele meu intereseaza-te pt ca ei nu au competenta locala, dar probabil faci parte din clasa: ” fate mergi la dealer si ii dai bani cash iti da discount minim 1000 euro “, pe de alta parte pe un dealer il doare undeva ca tu ii platesti cash sau nu dar ma rog….

  53. Niculae wrote:

    bha securistilor, nu mai faceti reclama proasta pe aiurea,
    si bcr si brd si raiffeisen si ing si toti “hotii” astia sunt banci. au acelasi comportament fata de client ca sunteti prosti si le permiteti.
    am avut card la brd, am la bancpost si vreau sa-mi fac la bcr …
    brd e de cacat, sucursale permanent aglomerate, proceduri f proaste, infrastructura de cacat, mi-e si frica ca sparg unii banca in tmip ce stau la brd.
    la bancpost sunt obligat sa am card ca acolo imi vireaza astia salariul, sunt de cacat, functioneaza totul pe cereri scrise, bancomate canci, scumpi rau pentru internet banking – 100 lei garantie pt tokenu ala, si pe site arata urat rau,
    raiffeisen nici nu dau token pentru pers fizice, ca ei sunt corporatisti si te trateaza ca dreq daca n-ai firma, la deschidere card – ca nu vreau electron sau maestro – 35 lei , pe luna 7 lei administrare cont, si securitate canci >nu uitati ca nu e token la raiffeisen<
    si in sfarsit la bcr, am fost la piata alba-iulia, oamenii de treaba, te baga in zona pentru clienti, iti explica tot si nu te trateaza ca pe un ratat daca iti deschizi card pe pers fizica, pe langa asta costuri de token/card 15 lei, 4 lei pe luna administrare cont… pana acum bcr e in frunte la calitati…

  54. gaby.m wrote:

    BCR-ul este cel mai mare “camatar”.am luat de la ei 25000euro pe 25ani. primul an am platit 200euro/luna. dupa s-a facut 250euro/luna. am fost la tipa care mi-a facut actele, am intrebat-o cu cat s-a marit rata mea. s-a uitat in calc. si mi-a spus : cu 3.4%. ppai daca de la 200 la 250 este 3.4%………..
    a spus ca ei nu au nici o vina, ca asa vine de la bucuresti sau ca e din cauza BNR.
    imi vine sa-i arunc in aer pe toti de la BCR.

  55. verdes cristian wrote:

    nu mi vine sa cred si noi la facut bcr
    si este un hott mare eu am facut contract pe 127 euro si acum ma facut 156 euro si cand intirzi 4 zile mi cere 168 euro
    si mi pare rau ca am luat de la bcr eu nu am incredere la BCR este un hot mare mare a trebuit sa desfinteze bcr si este hotii eu refuz plata la bcr hoti hoti

  56. Lidia wrote:

    Domnule “niculae” va contrazic total despre ce ati afirmat in privinta raiffeisen. Eu sunt persoana fizica , am conturi la ei ..de asemenea internet banking (inclusiv token). Mai am si conturi la banca romaneasca unde nu va recomand deoarece au un sistem foarte inapoiat. Am internet banking si acolo si il tin degeaba ca nu pot crea/desfiinta depozite ..nu pot trasfera banii de pe cont curent in cont de card(da la ei inca mai sunt separate cele 2 ) iar de fiecare data cand fac o operatiune la ghiseu (de scos banii de ex. ) trebuie sa astept pana a doua zi. Suparata pe banca romaneasca am dat fuga la bcr unde eram foarte fericita ca pot sa fac aproape toate tranzactiile singura acasa la calculator sau prin telefon . Adevarul e ca se pot face insa dupa cum a spus toata lumea costurile sunt uriase. Nu ar trebui sa fie posibil sa se ia astfel de comisioane la retragere de banii de la bancomate BCR. Nu mai vorbesc ca daca retragi de la alte bancomate decat BCR te nenorocesti.(daca scoti o suma mai mare) . Iar pt banii retrasi in austria de la bancomat mi s-au perceput cate 2 comisioane pe retragere. Nu recomand aceasta banca .Cat despre angajatii bancilor , sincer nu cred ca s-a intamplat o data sa merg la o banca si sa ies satisfacuta . Eu cred ca le trebuie un training pt a se comporta mai amabil in relatiile cu clienti .

  57. Me wrote:

    Atrag atentia posesorilor de carduri BCR care primesc pe ele salariul si au pe aceste carduri si o anumita suma suplimentara drept credit de la banca pentru a o putea utiliza/imprumuta(!) la nevoie, ca dobanda pentru imprumutarea si utilizarea acestui plafon este de cam 22% /an si daca posesorul cardului BCR nu are grija (MARE!) sa se intereseze la BCR, sa insiste sa o afle cat este si sa o plateasca la timp (pana nu creste prea mult) -clientul nu este instiintat ca trebuie sa o plateasca si datoria creste si creste ….pana la lichidarea cardului, cand inchiderea nu se poate face decat daca se plateste si suma datorata. Cred ca este de preferat ca datoriile sa fie platite la timp de catre client-si de asemeni, pentru eliminarea oricaror confuzii, indraznesc sa sfatuiesc clientii BCR care poseda carduri si au folosit din plafonul de credit mentionat, la achitarea dobanzii sa solicite si caclulul acesteia-adica defasuratorul cu sumele imprumutate de catre client si valorile aferente ale dobanzilor aplicate pe perioadele de timp pe care a fost facut imprumutul, ca sa nu se trezeasca ca au de platit alte sume decat cele imprumutate. Unii clienti poate ar zice ca ei lasa dobanzile neachitate, ca ele nu mai curg atat timp cat contul de card e deschis si sunt ceva bani pe el-cat sa acopere creditul, dar se inseala. Atata timp cat dobanda nu a fost achitata, ea se adauga in continuare, in plus, proportional cu trecerea timpului-aferent sumelor imprumutate, pana la achitarea integrala a dobanzii. Unii clienti vor zice poate ca ei lasa contul/cardul deschis,cu eva bani pe el-si nu platesc dobanda daca nu le-o cere nimeni. Dar intr-o zi le va fi ceruta-caci altfel de ce se mai pune acest 22% pe sumele imprumutate? Cat va fi datoria contribuabilului la momentul respectiv…?? De ce nu raspunde BCRul prompt la aceasta intrebare si de ce mai mereu li se spune clientilor, atata vreme cat au bani pe card cat sa competeze plafonul de credit, ca nu au nimic de platit-desi anterior respectivii clienti imprumutasera bani din plafon? De ce nu li se mentioneaza clientilor BCR pe extrasele lor de cont ale cardurilor si pe chitantele extrase de la bancomate si dobanda datorata pentru sumele imprumutate din plafonul de credit ? Personal, in 10 ani de zile nu am utilizat din plafonul de card mai mult de 100..200 ron de vreo doua trei ori, si am completat-o (doar exact cat am imprumutat) aproape imediat, in interval de circa o luna, dar de fiecare data cand m-am interesat cat am de plata DOBANDA pentru acesti bani, mi s-a spus ca nimic, ca suma pe card este completa. Recent, am insistat mai mult sa aflu ce este cu aceasta dobanda si cat am de plata. Suma pe care o datorez este mai mare de 300 ron…(!!!) M-am interesat daca o pot plati pe bucatele. Se pare ca da, dar numai daca vreau…Daca nu, va puteti imagina…suma datorata este libera sa creasca. Si daca ea nu reprezinta nici un pericol, de ce se mai calculeaza in vederea retinerii acest procent de 22% ? De ce nu a raspuns BCRul la aceste intrebari la timp, de ce nu a mentionat sumele datorate pe extrasele de cont la momentele respective ? Daca aceasta dobanda nu ar trebui achitata, de ce mai spune BCRul ca dobanda pentru imprumutarea din plafonul de card este 22%? Nu ar trebui sa plateasca BCRul aceasta dobanda-sau macar surplusul care s-a adaugat de la momentul cand clientul a dorit sa isi plateasca dobanda si nu a fost instiintat cat are de platit, dimpotriva, i s-a spus ca nu are nici o datorie…!!

  58. Me wrote:

    Nu ar trebui sa plateasca BCRul aceasta dobanda-sau macar surplusul care s-a adaugat de la momentul cand clientul a dorit sa isi plateasca dobanda si nu a fost instiintat cat are de platit, dimpotriva, i s-a spus ca nu are nici o datorie…!??!

  59. ovi wrote:

    apropo de cititul contractului cand il inchei cu orice banca “este obligata cu 10 zile inainte sa til dea acasa de al citi” , cand am vrut sa iau eu credit la BCR mi sa zis ca nu poate sa mil dea sa il citesc acasa, asa ca frumos miam luat actele si am plecat la alta banca unde au fost dispusi sa imi dea contractul acasa.

  60. sorinvictor georgescu wrote:

    In anul 1992 am depus niste bani la BCR.Prin contract isi luau obligatia sa dea dobanda de 150% pe an.Atrag atentia ca acest contract nu avea nici un fel de clauze …cum poate crede cineva si totusi dupa un an in loc de dobanda de 150% mi-au dat o dobanda de125%.
    Am intrebat de ce ?
    Raspuns : DE AIA !!!!
    Fiti atenti 1992,pai acum sunt mai rafinati …va pacalesc mai usor

    Acelasi lucru cu BancPost
    1992 fac contract pentru 125%.Dupa un an imi da dobanda numai 110%.Contractul nu stipula nici o clauza…magaria este in floare …
    2005 – lucrez la o firma mijlocie;patronul nu ma intreaba nimic,si ma trezesc cu card la BRD:aici alta distractie …dupa doi ani plec de la patron ,si ce sa vezi ma trezesc ca ma anunta BRD ca daca nu le platesc datoria de 4lei,da cititi bine 4 lei ,ma pune pe lista datornicilor si nu voi mai prtea imprumuta bani de la banci…in paranteza fie spus IMI iau ANGAJAMENTUL sa nu imprumut bani cu dobanda NICIODATA de la BANCI ASA SA-MI AJUTE DUMNEZEU….ca sa inchid contul si cardul m-au plimbat prin doua sectoare…pierdere de timp,nervi,nervi …iata ce se ofera la unele banci …si in loc de servicii,ni se baga mana in buzunar…si inca stiu mult mai multe ,fapte grave despre faimosul CEC…atentie mai bine strangeti banii la ciorap,o sa radeti,numai cei puternici pot depune banii la bancii ,pentru ei bancile au respect,au avocati ,influienta …etc

  61. hotii din bcr wrote:

    BCR este cea mai proasta banca…nu pot folosi cardul bcr la orice comerciant pentru ca de multe ori cand vreau sa platesc cu cardul imi da tranzactie esuata…desi nu pot plati decat in numerar cand te uiti pe soldul cardului vezi ca iti lipsesc sumele de bani din tranzactiile esuate (neplatite cu cardul)…cu alte cuvinte BCR iti fura banii din contul cardului…

  62. valentin wrote:

    sa va zic eu faza: am depus in 2007 200mil la BCR Dinamic – adica jumate din bani ii face banca depozit si jumate ii “investesc” ei pe bursa sau in alte plasamente, bineinteles mi-au spus : domne, nu sunt mari castiguri, noi nu jucam cu risc mare.Bine, ok, ma duc eu ieri sa vad care e situatia daca lichidez si… surpriza: daca lichidez aku iau 150mil.. deci banii “investiti” s-au dus in proportie de 80-90%.Am jucat si eu la bursa, pe extern, desi nu prea cunosc si am iesit cu un mic plus chiar si pe criza, imi e imposibil sa cred ca javrele astea au pierdut aproape tot, asta e o manevra si BNR doarme

  63. GIGI wrote:

    Si eu sunt nemultumit de serviciile oferite de banci !Toate sunt la fel ,nu cred sa fie una mai “breaza “ca alta !Toate jumulesc ca-n codru !Am luat un credit cu dob. variabila de la BCR caci asa era oferta bancii in acel moment si mi s-a calculat o rata de 400 RON /luna .Din noiembrie anul trecut mi-au dat un alt desfasurator cu rata de 500RON/luna,deci dintr-un foc mi-au luat 100de RON/luna sau 1200RON /pe an.Dobanda ar trebui sa fie variabila doar pentru banca nu si pentru client .Mie mi s-a acordat creditul respectiv la salariul pe care il aveam in acel moment si la dobanda care era atunci !Situatia a convenit ambelor parti .Folosindu-se de pretextul “crizei”aproape au dublat dobanda in timp ce salariile au scazut substantial ?!De ce ei nu scad dobanzile in moment de criza si saracie ?De ce am spus ca ar fi bine ca dobanda sa fie variabila numai pentru banca ,deoarece mi se pare ca asa este corect !In momentul cand am facut creditul era sa zicem o dob. de 10% eu sa merg cu dob. asta pana la sfarsit .Peste o luna creste dob.la 18% ,iar clientii care iau credit accepta aceasta dobanda si cu ea sa mearga pana la sfarsit si asa mai departe !Pai ce fac eu in situatia cand cu o dob. variabila ajung la o dob. de 100% in timp ce salariul scade .Nu am cum acoperi ratele si ajung restantier , ajung cu penalizari si esti dat in baza de date ca asta se urmareste !Cred ca voi merge si eu la Protectia Consumatorului ca sa arat ca dintr-o 1500 de ron dati in trei luni mi s-a trecut la rata doar 92 RON restul pe diverse comisioane si penalizari ,atunci nu voi reusi nici in 100 de ani sa achit imprumutul !?

  64. IONESCU RODYKA wrote:

    sunteti niste nesimtiti…mi-ati dat digi passs(token),m-ati pus de atatea ori pe drumuri sa aduk nu stiu cate copii de pe carnetu de student si de pe legitimatia de student motivand ca nu o sa imi mai opriti comision,,,si cand colo constat k de fapt imi opriti la bani de nu va mai saturati…RUSINE DOMNILOR…SA VA FIE RUSINE…VA LUATI SALARIUL DIN COMISIOANELE PE CARE LE OPRITI UNOR STUDENTI AMARATI

  65. Diala wrote:

    La BRD e la fel. Am avut de inchis un cont in euro si unul in lei. Comisioane exorbitante. Iar contul in lei era inca deschis la 1 luna si ceva dupa ce solicitasem sa mi-l inchida.

  66. Stefan wrote:

    Un ATM al BCR mi0a inghitit cardul fix acum 3 saptamani (pe 10.07.2009), pentru ca nu l-am retras destul de repede dupa operatie (vorbeam cu cineva). De atunci sun de 2-3 ori pe saptamana la Departamentul carduri (0372265788), unde mi se explica cum ca din Bucuresti in Bucuresti cardul meu face o luna lejer, ca este alta firma care se ocupa de asta, ca aia lucreaza atat de secret ca nici numele firmei nu-l stiu cei de la carduri … cretinisme de-astea… in 3 saptamani imi facea ING-ul (de acolo este cardul) 3 carduri noi !
    mai nou, astazi nu mai raspunde nimeni de la ora 13.00, au trecut telefonul pe fax ca sa nu mai fie deranjati de dobitoci ca mine care au avut proasta inspiratie sa le foloseasca ATM-ul ala nenorocit … asta este, daca va inghite BCR-ul un card puteti sa-i puneti cruce, faceti altul fara probleme de la banca emitenta si luati-va adio de la cel inghitit de ATM-ul BCR !

  67. Stefan wrote:

    tot eu : d-le cornel, povestea asta va fi mediatizata la maxim in cercul meu de prieteni si cunoscuti, cat si pe net…

  68. Ake wrote:

    Draga ” yo ” … orice banca care se respecta nu isi trimite clientii sa isi faca copii xerox…orice insitutie cu prestigiu inalt trebuie sa asigure confortul clientului…daca tu esti de acord cu ce ai spus…nu vreau sa imi inchipui daca ajungi antreprenor ce servicii o sa oferi tu

  69. mary wrote:

    sincer si eu am aceiasi parere …am lucrat si eu la bcr si am plecat ca erau dezastru.cand am inceput prima data la bcr asigurari intr o luna imi dadea comision pe contractul de asigurare iar luna urmatoare mi l lua inapoi ca a intarziat clientul cu plata…si mai plateam si la finante taxe pe acei bani…deci practic lucram pe gratis ….mi am facut acolo un contract de creditare si mi au crescut rata de la 198eur la 303 eur in 4 luni
    si multe altele …..dar m au dezamagit

  70. andrey wrote:

    Doamne D-zeule.La pamint sunt oamenii aia de la BCR.Am facut o tranzactie de 350 ron pe net.Pe card aveam 500,deci trebuia sa mai ramina 150.Right?Wrong!!!00000000
    I-am sunat,am vorbit cu un operator si i-am zis c mi s-a intamplat.Imi face legatura la altul mai smecher.Ala imi spune ca nu e posibil asa ceva.ok.
    Imi zice ca ma suna in 2 minute.M-a sunat si stupefiat mi-a zis”Banii au fost acolo tot timpul”
    Imi venea sa mor.

  71. Georgelis wrote:

    Aveam si eu un of la inimioara, dar cand am vazut cele scrise de voi, mi-am pus mainile in cap si mi-am dat seama ca-s mic copil. Asa ca nu mai am nici o problema fratilor! Sunt un om fericit! M-am vindecat! Sunt sanatos tun domnule doctor, vreau acasa! URAaa…!

  72. cel ce nu cuvanta wrote:

    nu stiu de ce va impacientati asa de mult … pentru ca toate bancile sunt la fel.
    Pentru cei care lauda ING-ul doresc sa le spun doar ca in momentul in care am facut firma am dorit a deschide un cont si stupoare … uite ca nu s-a putut. Imi cereau sa am o cifra de afaceri de 1.000.000 euro !!! Pai cum sa am asa ceva la o firma infiintata de 3 zile?
    La Raiffeisen, alta magarie … ca si la alte banci … daca depui bani in cont (cash) iti iau un comision de depunere asaaaaa … ca asta este politica bancii.
    Asa ca am mutat conturile la BCR unde nu prea am avut probleme … cel putin acum ;)
    Am facut plati pe internet (visa virtuon) si tot nu mi-au luat comisioanele de care vorbiti voi pe aici.

    Ca o concluzie , as spune ca pana la urma vina ne apartinde deoarece nu ne interesam indeajuns pentru a afla ce fel de servicii ofer, comisioane practicate, etc. De obicei se merge mai mult pe auzite … ce a sus X si Y …

  73. claudiu wrote:

    am fost sa mi fac o descoperire de card la bcr azi si …s a blocat aplicatia ..de ce ?k le schimba aplicatiile si ….da dar oamenii au nevoie de bani urgent poate …

  74. dragan paul wrote:

    BCR= cacat.
    am avut un credit pe care l-am achitat inainte de termen, dupa aprox 3 ani am vrut sa mai fac un credit dar la alta banca, bineinteles ca nu am putut…..figuram in banca de data a restantierilor fiind rau platnic la BCR.scandal mare timp de 4 zile…pana la urma am rezolvat problema. eroare la unul din calculatoarele bcr.
    sculmea nesimtirilor, azi m-au sunat sa ma intrebe daca doresc un credit, am fost client bun si am unele facilitati….
    sa fiti de ras BCR

  75. mateo wrote:

    BCR o adunatura de camatari autorizati.

  76. e_jeni wrote:

    citesc uimita de ceea ce povestiti.credeam ca numai eu patesc asa ceva.ieri am mers la brd sa alinentez un cont de card.stau la rand cu copilul de 1an in brate si cand imi vine randul tanara domnisoara care nu stiu daca avea macar liceul terminat spune unei d-ne care statea confortabil pe unul din fotolii ;haideti d-na ! spuneti mi voi ,d-lor de la brd este tratament preferential sau am eu inchipuiri?
    RUSINE sa va fie tratati omul dupa tinuta vestimentara!pai ce, eu daca eram in blugi( si cu copilul in brate )trebuia sa astept sa intre in fata mea toate cucoanele pe care le cunosc angajatele si si le paseaza de la una la alta?????????????.astept ziua de luni sa mi inchid si eu cele 3ct pe care le am la ei.mi s a acrit de atatea comisioane si mai ales de lipsa de bun simt.m am hotarat :tin banii la saltea ca nu mi ia nimeni comision nici cand ii pun nici cand ii scot,nici cand fac tranzactii.ma duc cu banii in buzunar decat sa mai stau ore intregi la ghisee si sa mitoc nervii.

  77. Bogdan wrote:

    Salutare,

    am citit ceea ce s-a postat mai sus si care sunt nemultumiti de conditiile de creditare in special de la BCR si vor sa faca credit de refinantare pt a scapa de “hotii” de la BCR – pt toti acestia i-as sfatui a citi cu mare atentie spezele si comisionele bancare aferente noului credit cu care vor sa acopere creditul deja in derulare de la BCR – o sa aibe o mare surpriza.
    In plus pt voi toti am niste intrebari: La locul dumneavoastra de munca aveti niste reguli? Le respectati? Daca vine cineva din afara societatii unde lucrati si va pune sa incalcati acele reguli interne – le incalcati ? Doar ca sa aveti o relatie buna cu perosana respectiva?

    Va rog ginditi-va la aceste intrebari inainte de a va arunca injuriile in sus si in jos.

    Bafta

  78. Bogdan wrote:

    mai am ceva de spus … cititi cu atentie toate contractele pe care le semnati – indiferent de banca – pt a evita surprizele ce pot aparea pe parcurs

  79. Gelu wrote:

    Da Bogdan, lumea citeste dar nu poate schimba nimic din textul mic si stufos. Pe tine daca te arde si esti constrans ce faci, nu semnezi?
    Toate bancile si toate institutiile mari de care depinzi (monopol) fac la fel. Ce faci sa te racordezi la curent/semnezi indiferent ce scrie.

  80. Gelu wrote:

    Bancile au dreptul sa mareasca dobanda anual/unilateral in functie de bunul plac, dar ei spun ca in functie de inflatie. Noi suntem constransi(prostii) ei sunt desteptii si guvernantii fac jocul.
    In alte state nivelul de trai se cunoaste direct din procentul dobanzii nu din japca pe care o fac bancile din Romania.

  81. Gelu wrote:

    Bine zici ” Mateo “, dar nu numai BCR

  82. Bogdan wrote:

    Gelu – din pacate exemplul cu cei de la gaze, curent si apa curenta e gresit in sensul ca in cazul celor 3 institutii mai sus mentionate … chiar nu ai ce face (manopol).
    Dar cu bancile e o alta poveste – toate au diverse costuri ascunse, dar daca citesti cu atentie le poti evita – si din toate aceste rele alegi raul pe care-l consideri a fi cel mai mic.

  83. Mihai wrote:

    O problema am avut si eu la BCR. Am fost sa deschid un cont iar cand am ajuns acolo doamna de la ghiseu mi-a spus ca am cont la ei, cu toate ca intradevar am avut un cont cu multi ani in urma pe care l-am inchis si mi-a spus ca daca doresc trebuie sa achit 30lei ca nu am mai depus bani in cont si am restante ,in fine am achitat suma respectiva si mi-a spus sa revin in termen de 10zile pt.a ridica cardul ,ma duc dupa cred 15 zile sa ridic cardul iar doamna de la ghiseu imi spune ca nu este gata sa revin in 2 zile ma duc dupa 2 zile iar aceeasi doamna imi spune ca ,cardul nu se afla in unitate ci la o alta doamna angajata a bancii care momentan nu e si sa revin dar acesta data nu am mai plecat si am asteptat sa vina doamna cu cardul ca trebuia sa primesc bani pe el si trebuia sa ii scoata altcineva iar de la ghiseu nu ii dadea, in sfarsit mi-a dat cardul dupa cateva zile se duce persoana respectiva sa scoata banii de pe el si apare cont blocat ma duc din nou la BCR sa vad ce se intampla iar domna de acolo imi spune ca am doua conturi iar cardul emis este pe contul inchis ,,,deci eu aveam cont inchis iar ea mi-a mai deschis unul pt care a cerut si suma de 30lei si ca daca vreau trebuie sa mai astept 10 zile sa imi faca alt card pe contul activ intr-un final am inchis contul

  84. iuli wrote:

    ……sunt niste HOTI!
    Ne fura toti banii, profita de oamenii saraci,
    80% din populatia Romaniei (restul de 20% fiind parlamantari, hoti, etc.care nu au nevoie de credite) , SI TOT PE EI II AJTA STATUL CU BANII DE LA FMI !!!!!
    SA NU-I STRANGI DE GAT?!
    nu numai BCR si restul!!!!CEC, BRD, etc

  85. ich wrote:

    Nu am facut imprumuturi, in schimb am fost mintita si jefuita cu asa zise acte-n regula, de 46 de lei de banca BRD. Nu mai stau sa dau explicatii precum ca mi-au bagat mana in buzunar, pentru ca ei au dreptate in pemanenta. Vreau sa invit prietenii acestui blog si nu numai, sa luam atitudine, altfel nu ne aude nimeni. Fac referire la dreptul romanului de a-si primi salariul cach (curat, bani in mana) conform … cititi http://www.legestart.ro/Decizie-nr-859-din-2009-(MzM2MTE3).htm
    Nu mai suntem obligati sa ne incasam salariul pe card!!! Problema este alta: vrea angajatorul sa admita acest lucru daca suntem singurii din institutia in care lucram cu aceasta doleanta?

  86. binladen_teroare wrote:

    mdaaaaa….sunt de acord …..din pacate aveti dreptate si eu am avut probleme cu ei…..dar iau speriat numele meu……allah ekber(cred ca ati fi fericiti daca le-as pune o bomba)

  87. uivaros wrote:

    Am descoperit cine a facut gaura la macaroana. E o doamana care lucreeaza sefa la BCR vis a vis de Lotus Oradea. Oare cine o tine acolo si pe ce criterii?

  88. ionut wrote:

    cine poate sa-mi spuna cit e maximul de zile de intirziere la un credit ipotecar?

  89. elena wrote:

    Bcr o banca de hoti.Dupa ce am achitat in intregime un credit ipotecar fara comision cont administrare lunar (nu era trecut in contract) am cerut bcr ului sa-mi inchida contul Mi s-a spus ca nu e nevoie fiindca dupa 3 luni se inchide automat daca nu sunt operatiuni in cont.Dupa 2 ani aflu intamplator ca am contul deschis si de platit 40 ron comision de administrare.De ce nu l-au inchis????? De ce nu m-au anuntat macar???/ De porci ce sunt!!! Opc ul ce pazeste, cred ca nu sunt singura asa ca verificati-va conturile!!!!!!!!!

  90. ind wrote:

    Vad ca sunt multi nemultumiti de serviciile prestate de banci. Organizati-va si creati-le probleme, sistematic, cu indirjire, asa cum ne fac si ele. Este adevarat ca instrumentele ce pot fi folosite nu sunt numeroase, dar citeva dintre ele pot provoca serioase prejudicii bancilor, ceea ce ar putea duce la un inceput de schimbare…Bancile pot fi invinse, asa cum s-a intimplat si prin alte locuri. Si mai sunt si ceilalti furnizori de servicii.

  91. mihai wrote:

    da este o banca de cacat cu angajate de cacat

Adauga comentariu

Your email is never published nor shared. Required fields are marked *

Nume *

Mail *

Site