Linie dupa ultimul cincinal

Atentie post lung…

Daca:
- citesti frecvent Libertatea
- Crezi ca Guta e mai bun decat Salam sau invers
- Stai pe saituri de dating
- porti sandale cu sosete
- te speli cand iti aduci aminte
- lasi punga cu gunoi langa usa

cu siguranta acest post nu e pentru tine. da skip.

Am amanat destul postul asta (in principal cat sa termin facultatea :D ), dar acum pot sa va zic linistit. Am dat la Electronica si telecomunicatii pentru ca am terminat liceu economic si as fi facut orice in viata numai contabilitate nu :D , in plus “Telecomunicatii” suna prea bine ca sa treci cu vederea. Pus burta pe carte, invatat matematicile destul de bine (integrale nu prea stiam cand am dat la facultate, n-am invatat nici in facultate si nu stiu nici acuma – proful de pregatire a zis ca sa fac eu la admitere tot inafara de integrale si iau, drept urmare au fost 3 ex cu integrale din care am gresit 2, restul perfectiune).

Anyway, intrat la “fara plata” – altfel nu ma tineau ai mei sub nici o forma. Primul contact cu facultatea a fost umilitor, statul in picioare la coada la camine, toata ziua, 2 zile, dumnezeu stie. Al doilea contact a fost ucigas, am vazut camera de camin, cu varul original de la constructia lui, geamuri ici colo, mobilier lipsa sau vai mama lui. Am sunat acasa si am zis ca nu-mi mai trebuie facultate, ma intorc. Mai vazusem camere de camin, si care nu aratau cine stie ce, dar asta era peste puterile mele de acceptare. Tata mi-a zis “mai baiete, da’ tu crezi ca eu am cheltuit atatia bani pe pregatiri, inscrieri si astea sa-mi vii acasa? sa n-aud! ma mai suni sa-mi zici ce-ti trebuie de acasa.”.

Am luat-o usor, tencuit, varuit, vopsit, spalat, etc… As putea fi un zugrav bun la cata experienta am acum. Prima saptamana nici n-am dat pe la scoala, eram murdar de var pana in crestet cat era ziua de mare. Colegi canci, au venit dupa ce era covorul si perdeaua pusa.

Cand am ajuns si pe la scoala dezamagire mare, nimic n-avea nici in clin nici in maneca cu electronica, matematici din greu, fizica ce folosea materia de la matematici din semestrul 2, totu era dea-n curulea. Drept urmare, in semestrul I am copiat la toate examenele, la unele cu mari emotii, metode noi, nemaiauzite de mine pana atunci… am luat examenele mai putin programarea, unde s-a prins ala ca am copiat si m-a chemat sa ma intrebe ce-am scris io p-acolo.

Cat despre camin, a fost cel mai plin an din viata mea, cu toate ca n-aveam nici un calculator in camera adormeam adesea pe la 6 dimineata, baute, cantari – stateam cu rockeri, am invatat electronica aplicata de la unu din roackeri care rebobina difuzoare manual – era la ISB (fosta mecanica agricola…), am citit un raft de carti – pe care majoritatea le luam de la alt roacker care nu mai trecuse pe la scoala din clasa a 11-a si se aciuase pe-acolo, chitari, distors-uri, am ascultat rock pt prima oara in viata mea – am ramas cu unele piese pe care le indragesc din perioada aia.

Pe semestrul 2 s-a stricat treaba, numai prostii la scoala, mai nimic util, absolut nimic practic. Din anul 2 s-a stricat treaba, mi-am luat calculator, internet de mare viteza, toate filmele de dupa revolutie, cantar straic… nopti nedormite, maratoane cinematice de vineri pana duminica, pe la scoala din ce in ce mai selectiv. O medie de o restanta pe semestru asa, de pe un an pe altul cam una. In anul 2 am luat contact cu web-ul, HTML, saituri… balarii, m-am cunoscut cu Ciocsu, acum creative director la Kondiment (pe care il muceam urat la CS si nu vrea niciodata sa recunoasca). Am realizat eu cam ce-i cu facultatea si am luat decizia ca nu se mai poate, risc sa ies din facultate blana, as ca m-am angajat. Prima luna de servici am cheltuit banii maicamii, a doua am luat primul salariu – 3 milioane. Insa am invatat mult, am intrat in paine, in productie. Mi-a fost oarecum greu, neavand absolut nici un background in programare, dar cand prinzi experienta se mai atenueaza treaba asta.

De prin anul 3 (cand inafara de un DCE la care picau toti nu se facea inca nimic la obiect si pe domeniu) am inceput sa pun scoala pe planul 2, m-am dus cat sa trec sau sa nu fac multe restante (am fost si integralist la un moment dat =)) ), in anul 4 am inceput sa facem ceva teorie pe domeniu (imi alesesem specializarea comunicatii, secti HiFi) insa tot nimic practic. In laboratoare erau ghiduri de unda de 7 inch cand fibra optica masoara ghidul de unda in microni… praf. Pe semestrul 2 chiar incepusera sa apara lucruri interesante, insa mult, muuuult prea tarziu, nu mai fusesem la un curs de prin anul 3 cand ne obliga unul sa venim ca sa trecem. In anul 5 am facut chiar chestii interesante, Comunicatii intre Calculatoare – un fel de CISCO mai mic asa :P – cu ceva GSM prin el si cu ceva Wireless, am facut Codare Audio cu THX, Dolby, etc bineinteles de asa natura incat am picat toata grupa la ambele obiecte… s-a dus dracu tot farmecul.

Lucrarea de licenta a fost o gluma totala, am umblat cateva luni sa-mi aprobe careva o aplicatie web, culmea elearning pentru facultate, si abia abia am gasit un asistent care s-a incumetat. Prezentarea a fost umitoare pentru cineva care muncise la proiect, nu te asculta nimeni, vorbeai ca televizorul, apoi se uitau la medie, adunau un punct si aia era nota. Eu macar le-am captat putin atentia ca arata superb aplicatia si am luat cam 1.6 peste media din anii de facultate care era pe la 5.95 asa :) (ultimii ani nu stiu daca am luat ceva peste 5 – doar un 9 la baze de date).

Concluzii? timp pierdut in general aiurea, colegi care au renuntat prin anul 2 si s-au apucat sa invete o meserie au ajuns destul de bine acum. Nu stiu mai nimic din facultate, abia stiu cum arata o modulatie in amplitudine si una in frecventa, cum se codeaza un JPEG (asta invatat de poe wikipedia – cursurile erau praf). Daca regret? nici o secunda, in primul rand pentru ca am intalnit o gramada de oameni (de toate felurile si categoriile, si buni si rai), pentru ca m-a invatat sa ma descurc, sa dau spaga, sa inteleg ca nu ai multi prieteni ci doar “prieteni”, ca m-a ambitionat sa o termin si sa nu las lucrul neinceput.

Daca as mai da daca as fi in anul I ? Probabil ca nu, in nici un caz s-o termin, poate pentru experienta primilor 2 ani… Dca fac master? Nu mai vreau sa vad in viata mea “profesori”.

Respect pentru:
- Dl. Vizireanu – singurul om din facultate care a zis cuvintele “Hai, cine vrea 5 acasa!” (dupa ce ne trecuse pe toti, dar gestul conteaza.)
- Pentru laborantul de microunde, regret ca nu-i mai stiu numele, singurul cadru didactic pe care l-am intalnit in facultate
- Colegii cu care am trecut prin facultate

Jet pentru:
- Proasta de asistenta care zicea in Libertatea “Desi am fost sefa de promotie si mi s-a oferit ocazia sa plec la Sorbona, am ramas aici in tara pe 6 milioane sa ma fac profesor” … no comment
- Prof Iancu Ceapa care explica cat de prost e sistemul de invatamant comunist unei sali de studenti adusi cu de-asila la scoala de cuvintele “Daca n-ai 10 prezente din 14 nu treci”
- NIcolae Militaru, la care daca Matricea care iti iesea la sfarsitul problemei nu semana cu aia de la raspunsuri, nu-ti puncta problema.
- Lojewski doar pentru ca e un comunist si n-are nici o urma de pedagogie.
UPDATE: era sa uit de Ioana Marcu, una din caricaturile facultatii, un caz clar de “professor wannabe asskissing assistant” care daca ar sta in banca ei si n-ar fi atat de frustrata, frigida si ar sti ce se predea acolo, n-ar mai face misto studentii de ea si n-ar mai zice felurite chestii mai mult sau mai putin adevarate despre ea. E profilul perfect de asistent la Telecomunicatii: n-a fost in stare sa faca si altceva si acum tine sa arate studentului cine e “seful” – mori ma.

Tags:

99 Responses to “Linie dupa ultimul cincinal”

  1. eddie Says:

    Ba, din Poli unii ies ingineri, altii barbati adevarati :P
    Felicitari! :-)

  2. Alex Says:

    - si acum la Ase, inca se mai varuiesc camerele dupa ce le iei in primire
    - vara asta am vazut mult prea multi idioti cu sosete la sandale
    - foarte rar intalnesti profesori in adevaratul sens al cuvantului la facultate
    - facultatea este doar o experienta de viata, rareori vei profesa exact ce termini

  3. weasel Says:

    Fain post, foarte interesant si bine documentat. Eu sunt unul dintre aceia care prin anul 2 si-a bagat picioarele in fuckultate pentru ca oricum era degeaba… si m-am apucat de treaba serioasa.

    Cel mai mult la scoala mi-a placut faptul ca de voie, de nevoie, erai zi-de-zi impreuna cu cei 10/20/30/40/50 de colegi/prieteni, ei erau familia ta, si faceai diverse chestii la care nu te-ai gandit…

    Dupa scoala parca totul se mai monotonizeaza, mai greu sa diversifici asa de mult activitatea de zi-cu-zi.

  4. Share - Electronica si telecomunicatii at antisocial … Says:

    [...] Pentru cei care ajung aici de pe Gogu recomand postul asta. [...]

  5. ghi Says:

    daca iti zic ca ai zis povestea vietii mele…nu ma crezi…

  6. add Says:

    nu e asa putin probabil cum crezi tu :)

  7. ionut Says:

    enough said

  8. gogu_electronistu Says:

    mult prea mic articolul fata de cate lucruri ar trebui povestite.la vorbe celebre ar trebui adaugat si Ghizdeanu care a spus-o la inceput :”Puteti sa ma intrebati orice numai sa fie intrebari inteligente”.concluzia? nu a fost intrebat nimic.

  9. varros Says:

    hai sa mai completez si eu, care nu am avut “problemele” cu caminul.
    Fack-ultatea asta asa de pompos numita ELTC nu are nici in clin nici in maneca cu meseria de electronist.
    Eu unul nu inteleg de ce se fac 5 ani in aceasta “balarie” cand totul se poate rezuma la 3 ani, mai bine zis ultimi 3 ani .La ce foloseste atata matematica si fizica in primii 2 ani pe care nu-i foloseste nimeni. Bine ar fi motivul ca super-profesorii de matematica si fizica sa manance o paine …..si noi super studentii sa mai pierdem niste ani si niste interes, mai bine zis tot interesul .
    Am stima decat pt o profesoara din acest bullshit de fackultate si anume D-na Mateescu de SCS.Restul sunt toti niste kkti incepand cu Croitoru, acest idiot notoriu al ELTC-ului, si continuand in ordine alfabetica cu toti de pe statul de plata pe care il gasiti la secretariat.

  10. add Says:

    Mateescu care umbla in baston, cu cutia cu medicamente sub brat si conduce un Cielo numai cu scartait de roti? well, WHY? ar trebui sa fie de mult la ingrijit nepoti si iesit cu vecinele in parc, ce dracu mai cauta acolo?

  11. Nicolae Says:

    90% adevarat… partea cu respect si jet 100% dar imcompleta… am terminat isc si vreau sa adaug la JET: fmm FELICIA IONESCU, DUMITRU STANCESCU si prodecanu’ p!zd!! LAZARESCU!! muriti cu totii jegurilor

  12. delickt Says:

    deci…da, asta e…

  13. yodell Says:

    oh yesssss… post-ul asta parca ar fi scris de mine…. cu 2 exceptii :

    - pt mine cel putin Lojewski chiar a fost profesor … (probabil l-am prins intr-unul din anii lui buni)
    - si TOT respectul pt d-na Rodica Stoian

    Si … nu am avut problemele cu caminu’ fiind bucuresteanca….

  14. add Says:

    ca sa fiu carcotas:

    - Rodica Stoian e doar cu titlul acolo, ca toata treaba o face Perisoara, de care mi-a placut, a incercat sa ne invete ceva.

    - @Lojewski, cand dintr-un B250 trec 6 oameni, ceva nu-i bun, ca poate nu-s toti imbecili absoluti.

  15. varros Says:

    Asa am zis si eu cand am vazut-o prima data.Ba mai mult, faceam mistouri cu colegii sa venim cu trusa de prim ajutor la noi ca “moare baba”.Si daca ma intrebi de ce imi place …ei bine are un fel anume de a te face sa fii atent la cursuri, stie sa faca o gluma ca sa mai destinda atmosfera, e foarte maleabila in relatia cu studentii (adik nu e de genul io sunt sefa, io sunt destept si tu esti prost )

  16. add Says:

    mateeasca a fost unul din profesorii care mi-au fost indiferenti, macar nu e unul din aia pe care ii urasc.

  17. flexus Says:

    Am ajuns anu 5 si pot adera la majoritatea din ce s-a spus aici. Primii ani: copiat la greu altfel nici o sansa. Mai tarziu: putini profesori adevarati, restu niste unii pe-acolo…

    Impresii placute:
    - pot spune ca respect fratii Burileanu, unora nu le place de ei dar pe mine m-au convins.
    - m-am distrat de minune cu Dobrescu (el), caterinca omu, chiar daca am auzit ca-si bate nevasta =))
    - apreciez bunavointa (chiar incerca, chiar daca nu prea avea talent) si puterea de a continua a lu’ Manolescu (CIA) care tinea cursuri cu 1 stundent in sala. Nu poti acuza de rautate pe om cand pica dupa aia juma de serie nu? Mai tarziu la VLSIA a venit lumea ca deja era mai pe profil si chestii mai interesante.
    -

    Dat cu jet:
    - profesorii de programare sunt niste glume, impreuna cu materia lor. Eu care am fost profil mate-info le dadeam lor lectii… trist n-am ce spune. Macar i-a dus capu sa treaca pe aia care n-aveau sanse si sa ne lase pe restu in pace cu ce stim.
    - la SCS am facut cu Stanomir care dupa al 2-lea curs ne-am mai vazut la examen, nu de alta dar mi-era frica sa nu sucumbe subit in una din pauzele lui mentale in care se mai clatina asa…
    - Vicky (victoria nu stiu cum) matematici, ce petarda de om, ce pierdere de vreme, am dormit mai mult ca cursurile ei de la 8 dimineata decat acasa. Doamne…
    - Asistenta lu Ghizdeanu, aia care suge creta si are corpul unui cadavru descompus de o luna, un mare JET esti o terminata. Ce batalii am avut cu ea, ce m-a mai dat afara. Vai de capu tau terminato.

    Legat de organizare:
    - Secretariatul… nu cunosc injurii pe masura sentimentelor. Sa vii la nu stiu ce ora, sa stai 2-3 ore la coada, sa te trateze cu un dispretz infinit, mi-e o sila de secretariatul ala… Ca nu au bani sa angajeze mai multe, ca au treaba, bai frate suntem sute sute de studenti care avem nevoie de serviciile lor, FACETI CEVA!!!
    - portile… orice cladire se face cu un numar de cai de acces, intrate, iesire, intre holuri. Curtea are cai de acces, porti peste tot. Insa, exista usi care cred ca daca erau perete tot aia era. In curte se intra pe 1 poarta din 3. Restu sunt pazite de niste boschetari. Corpul B… daca vrei sa ajungi dintr-o sala in alta trebuie sa faci tranzitii intre 3 etaje si 3 scari… Da-o dracu frate …
    - Creaturile de serviciu (unii le zic femei…nu sunt de acord cu acest apelativ, ca doar acasa faci sex cu ceva care se cheama tot femeie). Cine nu a vazut cainii celebri din holurile facultatii? Se pisha si se caca, mananca, locuiesc in facultate. Comenteaza vreuna? nu. Am venit cu bicicleta si am parcat-o in sala de curs, sa vedeti ce scandal ca murdaresc! Mama lor de terminate.

    Per total… nu prea vad la ce o sa ma ajute facultatea asta altfel decat o diploma si experienta de viata… Trist foarte trist…

  18. draagooshh Says:

    Subscriu!

    Ma regasesc in atat de multe din relatarile din post, ca nu-si mai are rostul enumerarea…

    Pana si concluzia e aceeasi. Nu regret nimic, o iau ca pe o experienta de viata foarte utila!

    As completa poate cu o serie de evenimente legate de secretariat, dar numai gandindu-ma mi se face greata…

    Anyway, felicitari autorului, si mult succes in cariera de inginer (chiar daca nu de telecomunicatii).

  19. add Says:

    multumesc

  20. Dubici Says:

    Concluzia [desi vor mai urma si alte comment-uri]:
    Oricat de aberanta a fost Fuckultatea de ET&TI (ca asa se cheama acum) se pare ca experientele comune pe oricate generatii de ingineri sunt identice.

    P.S. “Add” media mea a fost 5.93, m-ai luat :D

  21. xxx Says:

    Oameni marcanti pentru istoria facultatii: Stancescu, ca mirosul lui va persista aievea prin salile de curs, materie praf, considerare pe masura: servite la tot; Draghici (CID) – nebunul furat de extraterestrii, dar respins si readus pe bancile facultatii; Ghizdeanu – un profesor care ar vrea sa i se dea sansa sa predea la sectia “Mecanica agricola”; SIDA cu ATASIEI (asistenta lui Ghizdeanu sugatoare de creta)- cuplu celebru infiintat in facultate care in loc sa si-o traga numai intre ei, ii fut pe studenti la examene; Buzuloiu (un nume in care se ascunde de fapt un Ciuc – un balbait intr-ale vorbitului) – cine nu il cunoaste pe Ciuc de mai multe ori nu a trecut prin facultate – si aici este adevarata expresia :”inca unul si il trec”; Bacalu – omul care isi deplange soarta de caminist; Ceapa – putea la fel de bine sa fie si usturoi – o sechela a perioadei comuniste: prezenta la curs, dormit din greu daca gaseai si un loc – a adevarata imbulzeala pentru niste puncte care de fapt nu existau, erau doar pentru intrarea in examen; Felicia Ionescu – bagata in mult prea multe pentru cunostiinte avute; Betty, era sa o uit pe Betty, asta din cauza ca semana cu “Betty cea urata”, care la cat de scorpie era, spre sfarsit a facut o figura frumoasa: probabil din cauza ca a devenit profesoara cu materie in regula. Respect pentru… nimeni. Memoria imi este deja cam in ceata, 5 ani in care m-am invartit… in loc.

  22. Leo Says:

    Dammit…mai am 2 saptamani pana’n primul an (la Calulatoare, desi am inteles ca e cam la fel) si deja incep sa ma razgandesc (dar nu pot => parintii).

  23. Diana Says:

    de zoltan hascsi nu zice nimeni nimik???? vai c jeg d om…..s-a prezentat la curs :”ma numesc zoltan hascsi si stiu sa inot!”…. sa fi avut vreodata vreun contact cu dambovita??? as vrea s aibe acum, k tot e secata. nu cred k exista prof mai jegos k asta…..si zici sa nu fi xenofob… NU POT SA NU FIU !!!!

  24. Jig Saw Says:

    Pentru autorul articolului. Ma barosane eu cred ca nu stii sa faci nici integrala din x ma. Ma daca zici ca toti profii din electronica sunt de kkt (putine exceptii in viziunea ta de om suparat pe viata) de ce nu stai tu in banca ta, iti vezi de serviciu (putin probabil ca ai un job) in loc sa le lingi tu motul. Ce vrei sa arati ca tu ai cohones mari? Din punctul meu de vedere esti un rahat mai mare decat oricine, doar prin simplul fapt ca te plangi ca o p**da nefu**-ta

  25. add Says:

    te-ai simtit? care esti? am avut placerea? probabil vrun asskisser de asistent care nu-si vede alt viitor decat murdar de creta. scuteste-ma.

    aia am si facut, mi-am vazut de job, am invatat sa fac ceva, de unul singur. bine ca nu-mi mai trebuie sa stiu cat e integrala din x.

    oricum, punctul tau de vedere nu ma chiar intereseaza. so long.

  26. bubu_8_years_student Says:

    MA…la eu va bag o parere dupa ce termin…momentan mai am 2 restante si magnifica licentza

  27. add Says:

    Daca stii sa faci legatura ti-am mai scris… “oricum, punctul tau de vedere nu ma chiar intereseaza. so long.” Interesanta logica pentru ordinea cuvintelor. Cred ca romana (care se preda in generala de fel)ti-a fost predata tot de un prof comunist sau nesimtit (mama lor de comunisti).. Sau a vrut sa fie o figura de stil? Stii ce esti tu ma baiatule? O alegorie ma! O metafora avortata din facultatea asta de electronica care nu isi gaseste locul… Stiu ca o sa pricepi cu greu mailul meu dar asa se intampla cand esti un repetent;).

    se numeste “topica” si este voit inversata. Hai, inapoi la lectii acu’

  28. dmm Says:

    Fratilor….se pare ca pentru toti facultatea a fost un acelasi drac.

    Add…ai fost in grupa cu Ciocsu? Ai stat in P5? P3? Probabil v-am facut pe amandoi la cs.
    :) ). Mare baiat Ciocsu asta…a terminat facultatea?

    Adevarul e ca injur facultatea asta…..dar am avut si multe momente frumoase. atatea probleme….peste care am trecut intr-un tarziu cu bine. Mai am 2 diferente…si la revedere.

    Probabil o sa urmeze un masterat :) ).(in nici un caz la etti).

    Care mai citeste despre facultatea noastra draga…..a meritat.

  29. add Says:

    P5, P3 apoi. ma indoiesc insa ca m-ai facut la CS, erau doar 2-3 care mai miscau :P

    anyway, Ciocsu s-a lasat la timp, nu s-a mai dus in anul 3 parca.

    Eu zic sa te duci al masterat la ETTI, Krammer are bursa :P

  30. CIUPY Says:

    este o diferenta foarte mare intre numele facultatii si ceea ce se face in ea.e un mare cacat pe care il termini mai mult ca sa nu zici ca ai inceput un lucru si nu il termini.noroc cu colegii si prietenii pe care ii faci ca sa te mai indulcesti de toate cele rele…prefer sa nu dau nume ca ar insemna sa termin maine de insirat toate hahalerele care sunt profesori acolo…mumii care le canta coliva in gat orbiti toti de cum era in comunsim.unii din ei nici dupa aproape 20 de ani nu s-au trezit la realitate.putini sunt profii care chiar sunt de treaba.

  31. Flip Says:

    Ar mai fi… din perioada actuala.. De exemplu examen (sau lucrare.. un fel de partial ce nu mai putea fi refacut) pe 1 Decembrie la MN (2007).

    MS facut jumate fara seminarista ca s-a certat cu profa de curs si din cate am inteles a fost data afara din invatamant…

    Si… un prof care nu vine sa dea colocviu ca e la alta grupa sa corecteze teme de casa…

  32. ev1lmind3d Says:

    sunt in anu’ 4 si citind aceste randuri deja m’a luat “pre-nostalgie”. >add< ai spus-o atat de bine.
    am avut placerea sa’l cunosc pe Krammer care dupa ce a trecut la Ciuc s’a facut pulbere…ca sa vezi cat inseamna un examen la ETTI…

    p.s. Ma bucur in fiecare zi (de pana acum) ca am avut inspiratia sa ma transfer de la sateliti la medicala :)

    pace.

  33. Remi Says:

    Pot spune ca am citit acest articol ca un copil care isi citeste cartea preferata! Cu inima batandu-mi in piept gata sa sara de emotii la fiecare moment in care ma recunosteam in acele mizerabile momente prin care a trebuit sa trec alaturi de unii dintre voi, impotriva dusmanilor de clasa numiti profesori! :)

    Da…pot spune despre SIDA si ATASIEI k sunt mana lu Ghizdeanu care este cu respect un om corect! Preda el numai balarii, dar il admir comparandu-l cu Draghici si dandu-mi seama ca absolut nici un alt profesor din facultatea aceasta nu ne-a dat 1 punct din oficiu la nota finala! Tot respectul si pentru domnul Petrescu! Cat despre Burileanu (Corneliu)nu am cuvinte sa pot exprima lipsa lui de bun simt (si aici ma refer in primul rand la faptul ca ne chema la ora 3 la rezultate si el isi facea aparitia la 7:30 in cel mai bun caz si in cel de-al doilea rand la faptul ca atitudinea lui m-a dezgutat – “Eu destept – voi retardati”; acesta a si fost motivul pentru care nu am invatat absolut nimica la acea materie)!!!
    Apoi tot respectul pentru Adriana Vlad care isi dadea silinta sa ii faca pe absolut toti cei prezenti sa inteleaga lectia din clasa! Am fost la aproximativ 50% din cursurile ei si ptr ex final am invatat 2 ore inainte de ex si am luat nota 8! Si asta deoarece ea pune suflet in ceea ce face!
    Sa aduc aminte de Galatchi – asistentul pwlii mele care nu are nici o taina cu retelistica si tine la cei sunt anul 3(parca) cursuri/examene de retelistica! Tare sunt curios cum judeca atunci cand corecteaza! Plus ca este amuzant pentru noi baietii sa vedem un misogin in facultate, insa pentru fete este mai greu…si asa sunt in total 2 fete in facultatea asta……
    Cat despre examenele din poli pot spune ca majoritatea se iau pe copiat si pe invatat un 10% poate! Si da….sunt de parere ca facultatea asta nu te invata nicicum sa fii tu un inginer ci poate iti schimba gandirea(dar aici nu sunt sigur caci acest lucru il face si Bucurestiul ca si oras si viata din Bucuresti)!
    Oricum un sfat pentru cei ce se gandesc sa dea la acesta facultate: 1. ori invatati k robotii si va duceti la cursuri sa fiti acel student unic caruia ii preda Manloescu la CIA si caruia toti ii cer cursurile in sesiune ori 2. invatati ce este viata de student – cluburi – viata de noapte – distractii – tot ceea ce numai in vis credeai ca se poate intampla, responsabilitate pentru tine, pentru viata ta! Fa ceea ce cu siguranta nu iti vei mai permite mai tarziu sa faci, nu spune “NU” la nimic, dormi printre straini/straine, ajungi sa uiti de tine, dar nu uita sa iti iei examenele pentru a ii multumi pe parinti! Apoi in anul 3-4 angajeaza-te, castiga-ti singur banii si cand termini facultatea, cu ceva experienta 1-2 ani ai un alt viitor in fata! Stii sa faci ceva, esti privit altfel!

    Parerea mea!

  34. student_etti Says:

    Profii – VARZA – mai ales la nivel pedagogic. Pe mine ca si student nu ma intereseaza daca EL stie f bine materia daca nu stie sa predea si tot cursul il preda de sus.(atitudinea despre care se vorbea mai sus .. eu stiu tot .. voi sunteti prosti ). De asemenea se pierd in detalii prostesti, inveti sute de formule si nu stii ideea generala. Examene pe care le-am terminat cu note mari anii trecuti si nu mai stiu nimic.
    Respect Lucian Stanciu – singurul profesor adevarat din facultate!

  35. student Says:

    Confirm toate cele spuse pe pagina asta!

    Chiar mai adaug si eu ceva…

    - Organizatiile studentesti care nu fac NIMIC! Sunt mana in mana cu conducerea facultatii. O gluma proasta!

    - Regulamentul care lasa prea multa libertate profesorilor. Este interpretat dupa voia lor… dupa mine… facultatea asta nu are regulament.

    - Taxa si costul unui punct credit sunt nejustificat de mari! Ar fi bine daca doamna rectorita ar face publice cheltuielile (asa cum impune legea). Si declaratiile de avere ale conducerii facultatii trebuie facute publice (tot conform legii). Electronica Bucuresti este printre ultimele facultati din tara care nu are asa ceva!

    - Nu poti sa iti afli notele. Site-ul facultatii este… pulbere! De fapt… nici de la secretariat nu poti sa afli notele prea usor. E nevoie de cateva zile de stat la coada si certat cu secretarele ca sa-ti spuna la ce ai restante. Ca sa aflu si notele… deja cer prea mult.

    Multe multumiri conducerii facultatii care face atat de multe sa nu se schimbe nimic: Teodor Petrescu, Corneliu Burileanu, Vasile Lazarescu si multi altii.

  36. etre Says:

    Faptul ca nu ai gasit nimic interesant in facultate de invatat te face la fel de pardaf ca si profesorii pe care ii blamezi. In mod cert , sistemul pute si tu esti in ton cu el.

    Faptul ca ai reusit sa inveti ceva programare, bravo tie. De reusit au reusit majoritatea care si-au pus in cap. Tot ce se cere in principal ,ca sa te angajezi, este sa fii la o fac cu profil apropiat (de parca asta ar fi un criteriu) .

    Cat despre faptul ca ai ascultat prima oara rock la fac … fara cuvinte . Bine ca ti-ai pus intro-ul zbengos ca te faceam manelar.

    Bine ca dupa acest efort secular de a te cultiva nu ai pretentii de migrare … ups ! sau ma insel :D . Restul romanilor nu se ridica la valoarea ta, tara asta sucks cu certitudine iar singurul loc unde iti poti etala adevarata valoare este in vest.

    Man , GL … si btw , daca tot ai pretentii de blog invata naibii sa scrii macar.

  37. add Says:

    noroc ca nu astept confirmari de la cei ca tine ca eram rupt in cur acu.

    dude, imi dai voie sa am si eu parerea mea? ia fa tu frumos un post pe blogul tau si zi cat e de frumoasa facultatea si ce mult inveti din ea si ne respectam reciproc atunci? ok?

    pana una alta nu esti decat un frustrat anonim.

  38. etre Says:

    Sa citesc cum un amarat a pacalit sistemul de rahat din invatamantul romanesc este amuzant la o lectura rapida si probabil pt alti zombii ce prolifereaza pe aici.

    Partea realmente funny urmeaza cand dai de un doctor care ca si tine si-a luat libertatea a-si bate joc de facultate , lume , sistem.

    Sunt de acord, invatamantul in Romania este invechit atat ca mod de predare cat si ca ca continut . Probabil iti trebuie ceva inteligenta sa discerni informatia utila de trash ceea ce tu nu ai .

    Daca toti gandesc ca tine , o sa progresam intradevar.
    Arata-mi mie alta tara unde orice amarastean fara urma de creier ajunge licentiat doar pe baza calificarii de tupeist si apoi are pretentii de salariu cu 3 zerouri in euro.

    Hai sa fi sanatos … cat despre mine , eu nu ma obosesc sa fac un blog doar pt a spama lumea cu un alt whime post

  39. add Says:

    omule, da-te-n laturi putin si mai ciuteste o data ce scrii.

    NU m-am dus sa ma angajez specialist in microunde si sa cer carca de bani. Si daca am colegi care lucreaza in domeniu, au invatat aproape tot in trainingul de la locul de munca. Nu s-au dus cu diploma in dinti si au intrat in paine.

    spre deosebire de mine, ala care a copiat toata medicina are si responsabilitatea vietii pacientului, depune un juramant, etc, nu cred ca se chiar compara, aia nu chiar pot invata la locul de munca…

    Eu macar am avut vointa/inspiratia sa invat sa fac ceva ca sa pot castiga o paine.

    pana la urma de ce esti tu suparat? ca-s eu dezamagit de sistemul de invatamant? sau te-ai simtit atacat pe undeva? lamureste-ma sa te lamuresc.

  40. etre Says:

    Chestia cu doctorul se aplica peste tot intr-o masura mai mica sau mai mare , acolo este mai drastica, de aceea am si dat-o ca exemplu.

    Ce ma supara pe mine ?

    Ma supara ca toti suntem in stare sa aruncam cu pietre dar nu punem unul mana sa facem ceva. Ma supara ca prea ne-am invatat sa ne plangem, sti … genul : e vina altora nu a mea.

    Si eu am facut politehnica , stiu perfect despre ce vorbesti si sunt de acord. Media mea generala nu a fost cu mult mai breaza asa ca din punctul asta de vedere ne asemanam.
    Eu acum la 5 ani dupa ce am terminat facultatea imi doresc sa fi stiu ce sa invat la momentul respectiv.

    Pe de alta parte, prea ne-am invatat sa ne plangem. Mi s-a luat sa tot aud in stanga si in dreapta :
    - invatamantul sucks
    - serviciile publice sucks
    - politia sucks
    - politicienii sucks
    - soferii sucks
    - nivelul de civilizatie al romanilor sucks
    - Andrei Gheorghe sucks (macar in privinta asta subscriu cu draga inima)

    Guess what my friend, si noi suntem romani. Si noi ne complacem si contribuim la aceasta stare de fapt.

    Ce ma supara ? Ma supara oamenii care improsca “rahat” inainte sa se uite in propia ograda. M-am saturat de mentalitatea ieftina gen : “Romania sucks, I’m gonna get out of here”

    Nu mai ai loc de asemenea “valori” erudite si autodidacte.

  41. add Says:

    de acord cu tine, ne plangem prea mult si muncim prea putin.

    cat despre rezolvare, deocamdata muncesc sa imi rezolv mie problemele si apoi oi vedea eu ale omenirii, intre timp, promit sa votez primul candidat valabil care se prezinta pe un buletin de vot. Asta ca sa nu zici ca nu fac nimic.

    Pe langa asta, mai scriu pe un blog despre anumite probleme, poate aud si altii care ar putea sa le rezolve.

  42. cristi Says:

    etre, mi-e teama ca tu ai citit alt articol. cu ce ar putea sa schimbe mentalitatea/atitudinea unor fosile de la catedra?

  43. Acelasi Mafi Says:

    Etre batrane,sa-ti trag la muie,si nu stau sa iti explic de ce.Mai da-te-n sloboz de distrus indoctrinat,normal ca te plangi cand vii de la sute de km,cand ai impresia ca o sa inveti cai verzi pe pereti,ca o sa te captiveze facultatea,ca o sa faci ce iti place,ca o sa contezi,si esti repartizat in porumb cu caminu si la facultate faci 4 ani de matematici si 1 an de lipit doua lite cap la cap.
    In alta ordine de idei,diferente de cunostinte tehnice intre tine si autorul articolului nu exista,iti dau scris.Asa ca ia-ti-o la muie,pe romaneste asa,fara sa combinam romana cu engleza,laborantule nebun.

  44. io Says:

    tu nu l-ai intalnit pe Lupu.. Radu Lupu :) )

  45. ogica Says:

    Respectele mele ptr M. Mateescu, E. Borcoci si G. Niculescu ….. ptr restul jet cu “J”-mare

  46. ogica Says:

    scuze, l-am uitat la respect pe Popovici (fac referire doar la acei profi care i-am intalnit in cale) …. asadar doar de la 4 persoane din 30-40 de profi am invatat cu adevarat ceva

  47. Remi Says:

    L-am intalnit eu pe Radu Lupu…retardat mai mare ca acel om nu cred sa existe…..Plus de asta vroiam sa imi exprim respectul pentru Alina Buleandra de care spunea cineva! S-a chinuit sa ne invete de toate si in plus a fost cu noi chiar o amica. Acuma cine stie….poate are grupe preferate :)

    Si da impresia generala este ca vii aici cu impresia ca ai intrat la cea mai buna facultate, te astepti sa faci ceva de electronica/telecomunicatii/antene/retele, dar spre marea dezamagire dupa 3 ani si jumatate de teorie se face un an/ un singur semestru de ceva aplicatii — mult prea putin! Macar ai o diploma de inginer si esti privit altfel…de parca ai avea cine stie ce cunostinte acumulate dupa ce ai terminat o asemenea facultate atat de renumita! Hmmmm….ce sa mai zic…. Bucurati-va de viata de student….si nu uitati ca la electronica….”Intra cine vrea, iese cine poate” ;)

  48. gigi lemn Says:

    in concluzie: – n-ai cu cine ba, n-ai cu cine… niste tarani…

  49. Alex Says:

    Io am terminat cu etti-telecomunicatii-cts de un an. Intradevar, ca sa faci ceva dupa trebuie sa inveti pe cont propriu si de prin alte surse(gen cisco).
    La respect(ca exista pt cativa) as adauga: Schiop(Mate speciale anu 1), Stanciu(de SCS) si Paleologu, Brezeanu(DCE),Mihaela(BD), Popovici(SWTC)- ca m-a acceptat la licenta, si cam atat.

    La “Jet” nu ma hotarasc daca exista locu’2 (toti sunt pe 1 cu felicitari): Zaharia Stoian (analiza mat – un oligofren), Draghici(cid – nebun, nu inteleg de ce e in libertate si cu putere de decizie asupra altora), Croitoru(CAD – cum bine spuneau altii mai sus – un idiot notoriu al ELTC), Zoican (el Arhit micropr si alte asemenea)- si asistentu lui (D.. nu stiu cum) pentru nesimtire

    In rest as zice de Vizireanu(uitasem si cum il cheama…) ca nu e de bifat la respect. Dadea 10 puncte din nota de examen pentru traduceri (viitoarea lui carte trebuia tradusa din alte carti in engleza). Cine nu traduce nu ia puncte.

  50. sixty Says:

    eu am terminat acum cativa ani dar vad ca nu s-a schimbat nimic-sunt aceeasi comunisti,aceleasi reguli.De bine nu prea am ce sa zic..poate de tipul de la microunde,un prof de tti(stoichescu parca) si bineinteles de prietenii pe care mi i-am facut in facultate.
    Ioana Berca(mai nou Marcu) este gunoiul acestei facultati.In afara faptului ca metoda ei didactica lasa de dorit, este prea PE FATA o cersetoare de atentii si linguseli.”Premiatii” stiau sa lickaie si sa ii aduca distinsei salata bulgareasca fara masline si pepsic.Asta e secretul…:)

  51. GrimmJaw Says:

    lasand la o partea partea de mentalitati-unde’s de acord cu etre,blogul chair e util,in specila pt cei din anii mici,care sunt speriati ca facultatea nu e cum au auzit ei (numai club,baute,fete,frecat menta).Cat despre citate celebre,Ghizdeanu ramane nr 1:” Daca trenu merge cu c intr-un sens si Ghizdeanu cu viteza c in celalalt sens,atunci Ghizdeanu merge fata de tren cu 2c.De unde rezulta ca Ghizdeanu intrece orice llimita!”.Cuvintele lui…cat despre Atasiei,am picat 4 oameni Fizica2 pe urmatoarea faza:In botanica,la invatzat cica.unu din noi sa zica poezia Atasiei,proaspat terminata – “Atasie nu-i bruneta/Suge pula ca pe creta/Ducariu(laborantul) baiat de trupa/ia pula de gat si-o pupa….Langa noi Atasiei,cu barabatu si copilu….Capitolu Jet-Victoria nushcum,care stie mate cat unu de cls 8-a,dar preda Matematici Speciale,Anghel(lab si seminar microunde),care daca ar putea s-ar culca cu toate studentele,Stanomir-frate ai 70 de ani mai lasa-ne,ca nu mai avem loc in A500 la SCS la diferente.Respect pt OBREJA,un om la care poti sa apelezi cu incredere

  52. Kid Says:

    Obreja?!?!?! ptr mine e un mare cacanar si muist! Primele cuvinte in anul I knd l-am intrebat ceva la metc…” descurca-te domnishoara a esti inginera!!!” MUIE mah!!! ma bucur k a amintit cineva de zolih! Oricum nu va temeti…putem sa-l aruncam in dambovitza tot timpul…el oricum o sa pluteasca ptr k orice kkt pluteste!!!
    Cu stoian zaharia am facut matem. speciale!!! e praf omul!!! si lista poate sa continue!!! momentan nu prea am gasit pe nimeni in fac de care sa-mi placa!!! poate sa simpatizez un pic…dar la un moment dat tot a dat cu mucii in fasole si a stricat tot farmecul!!! Noroc cu colegii cu care de cate ori ne adunam, sa invatzam cik, facem caterinca(cik luam pauza de la invatzat…dar de fapt invatzam knd facem pauza de caterinca…adica vre-o 2-3 minute pe ora:D:D:D)

  53. Riciu Says:

    Lasatzi-o bah in pana mea de treaba……nu zice nici unu de celebrul “highlander” al ETTI-ului a.k.a DUMITRU STANOMIR??? Frate asta e o legenda vie a RESTANTZIERILOR!! Pana shi moarte a renuntzat sa-l mai scaoata p-asta din FUCKULTATE!!

  54. cutish Says:

    N-am putut sa ma abtin, in primul rand fiindca am ajuns in etti din ambitie(toata lumea imi zicea ca nu e facultate de fete si asta a fost suficient) si in al doilea rand fiindca pe jumate din oamenii astia i-am cunoscut si eu. Nici nu stii cu care sa incepi si cu care sa termini, ca la o adica sunt toti o apa si-un pamant.M-am lamurit de asta la examenul de admitere, cand asistentul-bagatorul in seama care mi-a corectat grila mi-a oferit un “destul de bine pentru o fata”. Avantajul meu(chiar si actual) e ca am intrat in facultate cu 0 asteptari, cam tot atatea cate am si acum si nu crd c-o sa-mi schimb parerea prea curand. Sigur, sunt si oameni care stiu ce predau si cer atat cat pot sa dea-vezi Brezeanu, Ochiana, Duca, etc. Seminariile lu’ madam Marcu am avut placerea sa le corectam cu totii cand am constatat ca daduse toate formulele gresite(da, formulele alea de le citea din caietel).Cat despre Galatchi, am avut mare noroc ca nu l-a deranjat chiar asa tare prezenta mea-a reusit, totusi sa trimita una din celelalte 2 colege la psiholog, ca sa invete sa comunice mai bine.
    Toata treaba e sa nu te-astepti la ceva mai mult decat ore de vocabular. Fiindca daca nu ma insel, la sfarsit asta o sa conteze: daca ai auzit/nu de unele chestii. Sa le inveti, asta o sa fie alta mancare de peste.
    Pana atunci,ne intoarcem la sesiune…ca vocabularu-i lung ;)

  55. shak1ra Says:

    dar voi v-ati gandit un moment ca toate astea nu sunt decat o strategie de scos bani:studenti cu lucrari de corectat la restante, bani de diferente etc.plus ca tre sa ai un sentiment de vinovatie sa simti ca esti un nimic
    citate tari:
    ‘Sunteti niste parliti de studentasi’Zaharia Stoian
    ‘Stiti ceva eu nu sunt experta in ecuatii’ Lemnete Ninulescu la ora de analiza 2 +istericale

    top picati:
    la DE si CEF cu Draghici si breze
    Si la analiza cu Lemnete

  56. Kid Says:

    Cutish ca bine zici!!! Ochiana si Duca sunt chiar ok!!! De Brezeanu…hmmm ma abtzin!!! La Galatzchi am avut noroc ca sunt vorbaratza si nu l-am prea lasat sa deschida pliscul si i-am cam luat vb din gura tot timpul…in leg cu ce zice Shak1ra…hehe…si eu am facut cu lemnete…aia cred k i-a scapat lui caragiale in operele lui…ptr k e clar k face fatza cu brio comicului de nume…E LEMN DE PROASTA…iar de Stoian…no comment…e o alta eroare genetica!!! Oricum…favoritul meu…descoperit este domnul BOBOC…este cel mai adearat din catzi am intalnit pana acum…sper sa ramana asa…

  57. Andrei Says:

    Cel mai tare post citit in ultima vreme..Felicitari!:)
    si eu tot la etti sunt si impartasesc intru totul ce ai spus…poate cu anumite adaugiri (+alti profi..alte vremuri) … numai bine!!!

  58. shak1ra Says:

    Acum, sunt la matematica la universitate. M-am mutat dupa 2 ani de poli, si pot face comparatia:acum e ceva mai usor, dar nu f usor..deci grija mare..si spor la invatat oriunde ati fi…

  59. MR J Says:

    Facultatea asta iti e folositoare doar daca esti un excentric (sau vreun speriat) care are media peste 9-9.5..pt restul muritorilor de rand, doar diploma mai conteaza, ca 90% din ce vei folosi in viata in domeniul asta inveti singur..Profi pe care i-as pica (in bot, in mod repetat): Ecaterina Niculescu, profa de fizica, care calculeaza mereu punctajul in asa fel sa fii cu cativa sutimi sub limita, Zoltan care sper sa-l arunce cineva in Dambovita, dar si cu o piatra de gat, Buzuloiu – oricum il cauta moartea pe acasa, lojewski si mai ales idioata de seminarista a lui , unii din laborantii si asistentii lu ciochina (doar unii, se stiu ei care), manoleasca pt ca da lucrari neanuntate la cursu la care nu-i nimeni prezent (wtf?!), stancescu – sa aflam cand e ziua lui, sa-i luam un deodorant ca imi dau lacrimile cand trec pe langa el, neagoe de pds – cel mai ametit prof din cate am vazut, nici cursurile nu ni le-a trimis si la corectat nu-ti punea 0 daca ai gresit un punct, incepea si scadea…mai sunt si alti profi de kko, dar unii mai au si unele plusuri asa ca ii las in pace…profi de treaba, cel putin cat i-am vazut eu: boboc de scs, laborantu de microunde and …hmm, it’s a short list…ma mai gandesc…

  60. razvan Says:

    Draga Add, super blog, in primul rand pt ca e adevarat 100% si eu subscriu la tot ce ai spus tu…Respect pt:Inge Gavat la tti si depi, duca la analiza,ocheana la baze
    jet pt: lemnete=lemn de proasta; ioana marcu; no comment pt felul in care e organizata fuckultatea asta…
    amu’ i have some questions:
    -ar fi bine sa dau licenta cu inghe?
    -si dc add ar fi dragut sa-mi spuna cam care sunt sumele de dat spaga pt diverse chestii si cum se procedeaza?(pt ce poti da si cam care este ordinul de marime al sumelor)
    pe mine ma tenteaza sa-mi dau licenta cu inghe dar nu stiu dc e asa de treaba cum pare…anybody care poate sa-mi raspunda la aceste dileme existentiale sa nu ezite sa o faca….
    in rest bravo frate, blogul asta e real..era sa uit de decan la el e cu perioada de injumatatire:1/2 pica in vara, din astia 1/2 pica in toamna, din astia 1/2 pica la diferenta etc….deci mai bine decat la altii unde pica 3/4…
    ps.apropo se asculta manele in camine…se aud prin pereti, noroc ca sunt bucurestean…

  61. pisicone Says:

    Mi-ai putea spune si mie cu ce profesor ti-ai sustinut licenta?M-ar interesa si pe mine ceva despre web (php si mysql ca asta stiu…), si cam de unde ti-ai luat documentatia?

  62. add Says:

    Cu Mihnea, dar au mai fost o gramada cu proiecte web, mergi la ala de baze de date, nu mai stiu cum il cheama.

    documantatia de pe internet.

  63. pisicone Says:

    Mihnea Udrea..cu care se facea POO?Pai ma uit in orar sa vad cum il cheama p-ala de Bdate…si inca ceva se poate asista la licente?Adica pot sa ma duc sa vad cum fac altii cu un an inainte?Acuma decand avem 4 ani nu cinci, nu mai avem semestru liber pt licenta, e un pic incurcat…

  64. add Says:

    prezentarile de licente sunt deschise publicului, asa ca da, in mod normal poate intra oricine.

  65. pisicone Says:

    pai atunci, spor la lucru pt mine, la vara ma duc si eu sa vad…si sper sa ma primeasca cineva pana la urma…macar sa intru eu in licenta..oricum felicitari pt curajul/initiativa de a avea un blog cu un astfel de subiect si de a le da oamenilor posibilitatea sa se exprime..
    PS..ar fi naspa sa nu vrea nimeni sa ma primeasca din cauza ca sunt prea multi cu acest subiect/aceste cunostinte, am ramane multi pe dinafara..

  66. andreea balan Says:

    @pisicone:dc tu crezi ca dupa o fac de matematici speciale, o sa-ti dai o licenta din ceva util, cu care iti poti gasi de lucru etc. atunci degeaba ai trecut prin etti.Ideea e ca licenta este o incununare a inutilului super teoretizat politehnist…mai intreaba-i si pe altii dc nu ma crezi…

  67. andreea antonescu Says:

    P-aia de Baze de date o cheama Felicia Ionescu, scrie in orar…as vrea si eu sa-mi dau licenta cu ea, dar poate sa-mi spuna cineva cum e?(atat ea ca persoana cat si ce fel de lucrari primeste etc)

  68. Bipolar Says:

    Sunt destui profi pe care-i urasc/i-am urat, dar nu vreau sa imi amintesc numele lor.
    Totusi am respectul pentru cativa:

    - Cata-Danil – anul I – Fizica – Profesor adevarat (chiar daca am picat Fizica II);

    - Lucian Stanciu – Are cursuri imposibile si e constient de asta :)

    - Eduard Popovici – Stie multe. Pacat ca studentii atunci cand ajung la el sunt deja 0 la programare (are facultatea grija de asta pe parcurs).

    - Borcoci – Cu toate ca are o varsta cursul lui e intotdeauna de actualitate. Nu cade in pacatul multora de a preda chestii expirate.

    - G. Niculescu – Ii ajuta pe cei interesati, ii trece pe restul :) . Tipa e tare!

    - Banica (chiar daca “l-am picat” de cateva ori) – ii respect rigurozitatea si “eruditia tehnica”. :)

    Asistenti Cool: Enescu, Paleologu, Vladeanu, Magheti.

    In rest… privind retrospectiv, sunt multi profesori care ar trebui sa isi schimbe macar putin atitudinea.

  69. markaduff Says:

    Am venit in fac asta, ca a avea mama o obsesie, una si buna, sa fiu in Poli.
    Am zis, ca o fac tot tre sa fac o facultate, auzisem ca asta e grea dar e si cautata, si am zis ca muncesc sa invat si nu se poate sa nu trec…dupa doi ani am realizat ca trebuia sa ma fi retras din prima sapt…apoi mi-am dat seama ca e prea tarziu sa ma mut..o termin pe asta…eu venisem ca m-a atras CTI si in automatica nu aveam incredere auzisem prea multe chestii nasoale despre ea.In etti insa nici electronica nici programare, numai mat speciale si balarii fara noima…am trei diferente sper sa le iau…PS:add felicitari pt curajul de a te exprima…ai vazut vladbogos.ro, sau foxana electrosocuri, sau andreimarinescu.ro?sunt ineresante, tevei regasi in ele…

  70. stefan Says:

    Am si eu o intrebare: pt finalizarea studiilor se sustine numai lucrarea licenta sau se da si un examen scris, inainte?

  71. hahalera Says:

    Sweet memories!!!
    La capitolul jet s-a spus cam tot ce as fi putut spune si eu.
    La capitolul respect,l-as adauga pe Adrian Rusu.Si pe Dobrescu.Si Dobreasca.

  72. ovidiu Says:

    super adevarat tot ce ai spus si ma regasesc chiar si in partea cu programarea. eu in liceu am fost profil mate-fizica (nici nu stiam ce e aia conceptul de programare) prin anul 3 m-am apucat de web programre si abia atunci am invatat si eu ceva (cursurile in particular platite din banii mei).

  73. NANA Says:

    Acum dupa ce ma aflu si eu in pragu finalizari studilor superioare …. adica sper sa termin mai am 3 restante imputite cu 3 profi la fel de imposibili. Aka CIUC, Draghici (DCE2) si domnu decan la care daca sa depasit limita de promovabilitate 5studenti/ sesiune restu picati din respect pt renumele facultati!! Acum mai in serios sau mai putin serios in ani 4, 5 chiar am invatzat lucruri utile si misto nu ca in restu in care doar balarii. Norocu meu ca am fost indrumat spre sectia de OPTO, in care am dus o viatza lejera nu prea stres la examen, insa pacat pt cei care vor urma ca aceasta sectie sa desfintat in urma treceri la invatamantul de iV ani.

    Asa ca respect pt profi de la aceasta sectie :
    1. Ovidiu Iancu (care din pacate nu se mai afla printre noi)
    2 Paul Schiopu, 3 Manea … , 4 Valentin Feies
    5. Adrina Rusu un adevarat profesor in tot ceea ce tine despre dispozitive electronice cu mult peste Brezeanu si Draghici :P

    Si la restu cu Jet cat mai mare si cu … nu mai scriu ca mi-e jena de ce as putea sa le urez ca sincer nu merita efortu ca sa mai descriu.

    Bafta si scapati cat mai puteti !!
    Choose Ase, choose Life !!

  74. carol Says:

    mai da-te-n mortii tai de muist. n-ai avut niciodata vreo treaba cu scoala. se vede ca ai terminat liceul economic. mai bine faceai un bine umaniatii si dadeai si tu la ase sau la spiru, sau la oricare alta facultate de frecat organul genital. facultatea e facultativa, deci puteai foarte bine sa impingi vagoane cu capul pentru metrorex. ce rol ar mai avea facultatea daca ar trece toti cu 5 din mila, ca la dobitocul de vizireanu? daca nici pt ceapa si lojewski nu ai respect, inseamna ca nu ai pentru nimeni. ori esti foarte prost, ori esti oltean…deci extraordinar de prost!

  75. add Says:

    papusa, mai vorbim cand termini si tu facultatea si-ti stergi mucii de sub nas.

  76. carol Says:

    chiar o s-o termin la timp si cu rezultate mai bune decat ale tale, stai linistit. si spre deosebire de tine, nu o sa ma angajez la shaormerie dupa ce o termin. cum sa scrii ca ai intrat integralist in facultate? :) ) n-am auzit de nimeni care sa intre cu restante, dar poate cunosti tu. integralist nu inseamna sa stii sa rezolvi integrale ;) , ceea ce tu singur ai recunoscut ca nu stii. poate imi iau o shaorma zilele astea, ca sa nu-ti dea firma faliment.

  77. add Says:

    gata prietene, am corectat, sa poti dormi la noapte. iti urez succes in cariera.

    PS: ironie la “cariera”. poate iti deseneaza careva

  78. Catalin Says:

    Salutare:

    Ai uitat de: Lazarescu, Profirescu, Halunga, Hascsi, Ciuc,

  79. Alex Says:

    Pt carol: Potzi sa o iei la muie de la mine , pt ca add e prea baiat sa te injure el.

    Pe mine ceapa m-a picat cu 7 pt ca nu i-am luat 20 din 40 la final. Sa-mi suga pula si el cot la cot cu mata aia imbecila ! O sa ajungi seminarist labagiu ba ! Lojewsky … dupa cum sunea cineva mai sus …cand dintr-o sala b250 plina , trec doar 6 persoane …inseamna ca are si el o problema!

    Daca tot m-am apucat sa scriu ,sa mai trec pe lista de muie cu furtunul pe urmatorii:

    Draghici-muie verde ba nebunule , daia de extraterestru!(asta s-a pishat pe el la seminar in 2008)
    Stanomir-alta muie alta fosila(si am luat ss-ul)
    Corneliu Burileanu – numai oamenii mici sufera de ei! (suge-te!)
    Pe Marghescu+Marcu ioana =ii fut in gura la pachet !
    Atasiei(nu putea lipsi)
    Enescu -esti un constipat ma ! si nu ai sanse sa-ti revii!
    Radu constantin+Ghiu (mai de vara asa , doar un cacat pe presh!)
    Militaru trebuie si el mentzionat!

    Respect pt :Alina Nitza si Costache Luminita(analiza 2),Obreja (metc), Nemoianu si seminaristul lui ,regret ca am uitat numele(baze 1).seminaristul si laborantul de depi -sniper,Dobrescu si Dobreasca,

    In incheiere ii amintesc lui Carol ca mananca cacat!

  80. bogdanp9 Says:

    Cu respect te salut. Sunt si eu student la FILS – Calculatoare – franceza, anul 4 din 4. Am in urmatoarele zile 3 restante, una din ele cu Stanomir Dumitru (86 de ani anul trecut :) ) ) la Teoria Semnalelor si Sistemelor. Ureaza-mi bafta. Nu am invatat nimic pentru ca nu imi va folosi niciodata atata matematica fara pic de explicatie logica. Oricum mi-a placut mica ta expunere :) Nici eu nu regret ca sunt la fac asta (dupa ce primul an l-am facut in Franta si a fost cu adevarat iadul pe Pamant) si ma bucur ca, spre deosebire de altii de la alte facultati mai usoare, dau de greutati din care invat cate ceva.

  81. BeyondETTI Says:

    Jet:
    Stanomir (86 de ani) -> omule esti depasit de transformarile Fourier rapide. Cred ca iti ajung banii pe care i-ai strans pentru o inmormantare.
    Amelia Ciobanu -> (asistenta lu’ Satanomir – 20 si ceva de ani) un fel de marioneta fara schelet. Nu e vina noastra ca tu stii doar SCS…
    Magheti -> sinonim cu Ghetzii. Un frustrat ce se crede mult prea inteligent decat este.
    Vladeanu -> Esti mult prea prost ca sa-mi iroses timpul cu tine
    Radu Lupu -> un mancator de cacat care la 40 de ani inca locuieste in camin.Efectiv retardat…
    Ion Ceapa -> cineva sa-i spuna ca Ceausescu a murit. Esti de-a dreptul penibil cu proiectoriul tau cu lampi furat din fostul comitet central. Santajezi studentii pentru 10 puncte amarate ca sa stea sa-ti asculte aberatiile copiate din cartile rusesti. Esti un zero pentru multi.
    Croitoru -> no comment. Mi se netezeste creierul care mi-a mai ramas cand ma gandesc la el.
    Ioana Marcu -> reprezentativa pentru ETTI. Este suficent sa spun “Ioana Marcu” ca sa caracterizez facultatea de electronica. frivola, frustrata, isterica si nefututa rau
    Asistenta lu’ Petrescu -> mana dreapta a decanului si cu asta cred ca am zis tot ;-)
    Secretara Mladeanu (femeia barbat) -> femeia care ragaie bere la Jeg si crede ca are pula cand e in biroul lu’ Petrescu. Sa nu te mire ziua cand vei gasi cacat pe clanta

    Si acestia sunt doar cativa…

  82. adi Says:

    vad ca din toate comentariile de pe aici nu zice nimeni nik de Domnul si Doamna Tomescu …voi nu ati facut niciunu cu ei ?:))…nu prea am apucat sa ajung la multe cursuri de-ale lui pentru ca erau luni de la 8 dimineata si m-am gandit ca decat sa ma duc sa dorm la el mai bine dorm in pat si asa am ajuns cu diferente la Baze 1 si Baze 2…in anu 2 am reusit sa ma transfer la alt prof Spinei care are niste glume de tot cacatu…nu am fost la niciun curs de-al lui da la examene era praf saracu, noroc cu seminarista aia ca stia sa ne explice ce si cum..domnu Stanciu nici el nu prea e mentionat pe aici vad…nici el nu prea de treaba din cate am auzit…m-a prins citind ziarul la curs si de atunci nu m-am mai dus :D …nu inteleg cum de nu v-a placut de lemnete…a trecut aproape pe toata lumea… s-a copiat la greu la ea…Perisoara laborantu si seminaristu de TTI un mare muist ca ne-a lasat practic sa copiem la lucrari si colocviu si la multi ne-a dat niste note de tot rahatu…Si Doamna Rau de chimie sau parca asa o chema sufera prea mult de ea….prea isi da importanta…in rest ceilalti profi nu prea i-am cunoscut din cauza absentelor prea multe de la cursuri.
    app am gasit blogu asta cautand subiectele preferate ale doamnei Rodica Stoian :) )..gg

  83. Mihai Says:

    Mersi de incurajare :) )
    Is in primul an la ETTI in Cluj, am deja o restanta la algebra doar ca la noi e mai simplu acum, este o saptamana de restante dupa vacanta si sper sa scap de ea.
    Sunt curios ce se va intampla in viitor :P .
    Apropo, unde ai terminat? ca nu ai spus in post
    Noroc!

  84. add Says:

    saptamana de restante dupa sesiune? ma tu sigur nu faci ASE?

    am terminat. la timp.

  85. Mihai Says:

    s-au mai schimbat lucrurile acuma de cand cu bologna si naiba mai stie ce. Cred ca toate facultatile ofera ocazia de “evitare” a restantelor de vara/toamna acum

  86. Maximus Says:

    shi eu sunt in situatia de fatza shi va spun ca desi sunt in anul 3 shi am cateva restantze nu sunt multzumit de modul de predare,sper sa termin facultatea la timp.

  87. luciannacu Says:

    cu toate ca abia is in anu’2 la etti, am si eu cativa de mentionat, cativa pentru care iti doresti sa nu fii ajuns la facultatea asta….
    1. radu ciucianu, seminarist bazele electronicii
    2.mihai stanciu….cred ca nu mai e nimic de zis la asta
    3.mateescu…analiza 1
    4.zoltan hascsi…a facut baie o data in dambovita, va mai face inca o data
    cred ca ar mai fii multi dar inca nu am facut decat 3 semestre …ce pot sa spun…

  88. dudu Says:

    ia spuneti mai baieti, cum e cu spaga? cine a dat, cui i-a dat., cat a dat? poate mai trec si eu din diferente… sunt anul 3 si o mica spaga m-ar ajuta :)

  89. add Says:

    am mai spus, din punctul asta de vedere… nu stiu pe nimeni care a dat si nici nu prea am auzit de astfel de practici, poate doar diverse atentii pe la secretare

  90. Spike Says:

    Daca am invatat ceva din facultatea asta este faptul ca totul este relativ: pentru unii dintre noi unii profesori au fost ok iar altii nu prea.
    Din punctul meu de vedere de criticat este indoctrinarea generatiei vechi, profesori care nu si-au update-at cursurile de decenii si pentru ei lampa este inca o super inventie…

    Profesori de stimat din punctul meu de vedere sunt domnii Negrescu si Enescu (pentru acesta din urma am regretul ca l-am dezamagit la lucrarea de diploma) si mai nou domnul Paleologu.

    Ce m-a deranjat intotdeauna au fost cei care sunt prosti si ai dracu’ …

    Singurii pe care ii urasc in facultatea aia sunt: decanul care tolereaza multe nereguli si zdreanta aia imbacsita de spagalache Lazarescu …

  91. [+_+] 33[+_+] Says:

    Un lucru este foarte clar dupa ce termin facultatea :

    1.INVETI SA FACI PE ALTII SI SA FII FACUT(mananci ceva kkt pana o termini….daca ai inceput macar ai tupeu sa mananci pana la capat ….altfel ai inceput sa mananci degeaba…..)

    2.Despre FAUNA PROFESORALA e clar ca multi sunt infecti corupti doar ca per ansamblu sunt si cativa oameni care incearca sa faca ceva ….insa cu o floare nu se face primavara….

    SINCER ESTE IMPOSIBIL SA NU ITI PLACA cel putin una din directiile generale : comunicatii , retele , DCE(etc partea de circuitistica) , partea de programare VLSI etc …. …pff sunt multe directii variate

    CEL MAI GRAV e sa termini sa nu ai nici o idee de ce ai terminat-o.
    Vei fi un robot fara pic de orizont … ideea e ca iti deskide okii larg aceasta facultate te pune pe ganduri te pune in fata multor probleme ….. si in viata apar multe belele si este bine ca uneori sa ai mintea lucida si pregatita ….

  92. ioio Says:

    Am terminat si eu facultatea asta in 2006.. ce sa zic.. m-a invatat sa ma descurc.
    Profesori in afara de Negrescu si Obreja care mi-au placut.. niste frustrati cretini, cretinoizi cum le spunea un prieten iar despre secretariat.. nu am cuvinte, orice ai spune nu o poate descrie pe femeia-barbat, orice descriere e prea blanda, ha ha.

  93. dinamo Says:

    E adevarat, avem cei mai inteligenti profesori de pe pamant! nimeni nu-i intrece! noua nu ne pasa de premiile astea usoare ca nobel sau fields pentru ca la noi sistemul de valori e altul iar premiile astea sunt, oricum, luate pe pile! suntem primii si o sa ramanem acolo!
    draga carol arata-ne si noua cat de destept esti! ce stii sa faci? si mai ales spune si tu in gura mare ca ai intrat la facultate si nu ai tocit deloc cand ai luat 10 la CD cu banel!
    acu serios: fara indoiala ca sistemul trebuie pastrat dar are nevoie disperata de olteni pentru ca lumea a fost schimbata de ( initial) niste prosti care nu au vrut sa priceapa si au inceput sa le dea m**e alora mai destepti decat ei!
    draga carol, te astept la aparat! :) )

  94. eu Says:

    ma regasesc in tot ce scrii :) ))) idem ..:)) acum sunt in sesiune

  95. Dan Says:

    ce m-am distrat citind articolul si comentariile :) )
    Jet:
    Rodica Stoian – pentru ca ce preda la curs sunt bazaconii, la examene iti da subiecte care nu prea au legatura nici cu seminarul….
    Profirescu si fi-su – nu stiu de ce nu e dat afara din facultate (la DE s-au facut 5 cursuri si 5 seminarii, la CEF – 1 curs si 3 seminarii), macar te trece….partea nasoala e ca in anul 3 ai CIA, unde ar trebui sa mai stii cate ceva…
    Stanciu(de fizica) – avea jumate din curs gresit
    Paun (metc) – a dat subiecte pe care nici el nu stia sa le faca
    Zoican (sda) – vai de capul lui…

    Respect:
    Bercia (analiza)
    Negrescu (SS) – cel mai bun curs la care am asistat pana acum, desi nu-mi plac profii care predau cu slideuri
    Rodica Constantinescu (AMP & uC) – trece pe toata lumea, da subiecte acceptabile, chiar daca lumea nu vine la cursul ei
    Iancu Ceapa (iem) – nush, examenul de anul asta a fost chiar ok, au trecut f multi..daca treci cu vederea obligativitatii a 7 prezente la cursul lui
    Obreja (asistentul lui ceapa) – super seminarii si laboratoare
    Vacaru(laborant SSM) – un coleg termina colocviul si-l intreaba ce nota i-a dat…ii raspunde…”e mare, e mare” :) )
    Diana Bucur(microunde) – au trecut cred ca 90%, seminarista e super ok

    Cam atat, sa vdm ce o sa fie de semestrul asta la TST:))

  96. alex Says:

    Wow… am dat din greseala peste blog insa vreau sa adaug si eu din mica mea experienta. Pentru Carol (si poate multi ca ea), si pentru alti copii, altfel decat ea, mai la urma…

    2002 – 2003: am intrat, dupa mine s-a tras linie. prima prostie si primul ghinion. trebuia sa se traga linie mult deasupra mea.

    la sfarsitul anului I aveam 7 restante. a doua prostie. am dat (si am luat) o singura restanta pe principiul ca am destule credite sa trec, si oricum cel mai greu an e anul I (asa cica se zvonea) deci o sa am timp sa iau restul examenelor in ceilalti 4 (ahahaha…) ani. a treia prostie.

    2003 – 2004: la sfarsitul sesiunii de vara din anul II aveam 6 restante (ceea ce era bine tinand cont ca mai aveam o sesiune, pentru olimpici cum le place unor profesori sa spuna). m-am angajat (pe bune, full time, non-shaorma). am plecat in training petnru 6 luni, in afara tarii. a trebuit sa inghet 2 ani de facultate ulterior.

    2004 – 2005: a patra prostie – am intrat la II. ca e cea mai buna sectie dom’le.

    2005 – 2006: mi-am facut curaj sa ma intorc anul urmtor. a cincea prostie – sa ma intorc.

    2006 – 2007: anul III. nasol. foarte nasol. nu mai stiu matematica (ma rog, relativ…). totul este matematica. mor de nervi. toamna – 13 restante. iau 7 din ele in 10 zile. raman cu 6. ma gandesc cu groaza la anul urmator. ma abitionez sa nu ma transfer la o alta facultate. a sasea prostie.

    2007 – 2008: anul IV. parca e ceva mai bine. pe jumatate tot nasol dar reusesc cumva si imi iau toate examenele de anul IV. raman cu diferente. wow, iau 2 examene in plus. hai ca pot. a saptea prostie.

    2008 – 2009: anul V. nu prea ma mai vad cu colegii. ma insor. nu prea ma mai vad cu colegii. iau toate examenele de anul V. nu intru in licenta. hai ca in toamna iau diferenta. a opta prostie. trece toamna. diferenta.

    2009 – 2010: anul V bis. se fac doar 4 ani acum. platesc. a noua prostie. putin de data asta. trece si toamna. diferenta. nasol.

    2010 – 2011: anul V tris. platesc. mult. foarte mult. a zecea (?) prostie. incerc sa termin. urmeaza toamna.

    cam asta e povestea. nu am timp si probabil nici spatiu sa scriu tot ce as vrea sa scriu. si acum, pentru Carol si alti “dashtepti”:

    - proful te poate pica, cu acelasi punctaj ca altul de langa tine doar fiindca tu lucrezi si asta inseamna ca, citez, “mai ai timp mai baiete… mai ai timp”.

    - seminaristul de, sa zicem APOO, e varza. dar nu iti da colocviul fiindca nu intelege ca algoritmul tau este mai bun (argumentat) decat ce e in curs sau platforma de laborator.

    - seminarista de, sa zicem, BE 2, nu te lasa sa raspunzi la niste intrebari, in cadrul seminarului pe motiv ca, citez, “tu le-ai mai facut o data. olimpicii la toamna, nu acum”. in sala nu e nimeni care sa raspunda. in afara de tine se pare. tu esti olimpic, deci nu raspunzi. iti da punctaj mic la seminar, minuscul chiar, pe motiv ca nu ai avut activitate. da, “wtf?!?” este potrivit.

    - colegul care a luat semestrul trecut 10 (luase 9 da’ a facut scandal monstru – si profu i-a dat 10) la SCS habar nu are, la un laborator in urmatorul semestru, de SCS II, sa calculeze frecventa avand un osciloscopul in fata. se minuneaza cand ii spui ca poate sa citeasca perioada de pe osciloscop si apoi as afle frecventa. el ia 10 din nou.

    si multe… multe alte exemple. printre altele, lucrez la firma asta de 7 ani (ahahaha, cand o sa termin facultatea o sa am mai multi ani de experienta decat facultatea in sine). am avut intalniri si strangeri de mana si discutii cu directori de companii. nimeni nu s-a uitat la mine ciudat cand am zis ca sunt inca student. sunt bun in ceea ce fac. uneori foarte bun.

    sunt abonat la new scientist si ador chestiile de genul double slit experiment, stiu sa iti explic in ce consta, de ce se intampla s.a.m.d., stiu si pot sa iti explic de ce pisica lui schrodinger este atat moarta cat si vie cat si multe altele. mecanica cuantica este in general teoretica. mie imi place. adica nu sunt chiar atat de bou precum ne-ai descrie tu, istetimea pamantului, pe noi cei care nu consideram ca lumea incepe si se sfarseste cu notiuni teoretice (adesea tocite si retinute fara nicio noima, pentru o perioada scurta de timp). asta desi nu pot sa iti insir zeci de table de formule matematice. nici macar una, recunosc. daca vrei iti pot explica cum e cu universul finit dar fara margini. trust me, multa lume nu intelege care-i treaba si nici analogia balonului nu o intelege corect.

    toata auto-lauda asta, narcisism sa-i spunem, sunt menite spre a-ti arata ca se poate sa imi “placa” si sa “invat” si lucruri teoretice. poate mai “shmekere” decat orice ai face in facultate (oricum in facultate se fac o gramada de lucruri care nu mai sunt de mult, de foarte mult timp valide dar asta este o alta poveste).

    pe de alta parte m-am insurat si urmeaza, sper, primul copil. da… familie, responsabilitati. timp -> 0. chef de invata -> 0 (<<0).

    dar pot sa iti spun ca ceea ce am invatat am invatat logic, in pofida dificultatilor (facultatea, in general, la noi in tara, nu este altceva decat un liceu ceva mai "concentrat". tot toceala ramane de baza, indiferent de domeniu).

    pentru cei care se gandesc sa dea la o facultate de genul acesta:
    - stati linistiti. nu va luati dupa parinti fiindca nu ei o sa fie alaturi de voi pe viitor, si nu stiu in ce masura va vor putea ajuta in cazuri de genul "am diploma de facultate si masterat si nu gasesc loc de munca". cunost foarte, foarte multi oameni de genul acesta. din pacate la noi facultatea nu te invata mai nimic (folositor, sau care sa te ajute pe viitor, sau de care o sa ai nevoie), in fara de… chiar nu stiu ce nu ai putea sa inveti singurel, mult mai usor si logic. ca atare, din punctul meu de vedere, facultatea nu te invata nimic.

    cineva apropiat, care a terminat electronica asta nenorocita cu 9.50+ mi-a spus, dupa multi, multi ani ca 99% din ceea ce a facut nu o sa ii trebuiasca niciodata in viata. restul de 1% a invatat singur.

    un profesor (si nu o sa incep cu lista cu profesorii pe care i-as baga cu mufa in vechea toaleta turceasca de la jeg – si asta s-ar aplica la mai toti profesorii, exceptie facand cativa – ii numeri pe degetele de la o mana) spunea: "voi trebuie sa stiti cum si unde sa gasiti informatia, nu ma intereseaza sa retineti toate detaliile. in ziua de azi nimeni nu are nevoie de o enciclopedie ambulanta" sau ceva de genul oricum. respect. examen cu orice pe banca. subiecte… pe masura.

    sfatul meu este sa intrati si sa terminati o facultate usoara (indiferent, chiar si una privata) fiindca la noi in tara inca e mentalitatea "diplomei". fara bucata aia de hartie nu te ridici la nivelul… asteptarilor, indiferent cat de bun, destept, frumos sau dimpotriva, rau, idiot, urat esti. si cat timp "faceti' facultatea respectiva invatati fratilor o meserie – nu are importanta – doar sa fie ceva care sa va placa.

    am zis. sper ca destul de organizat. scuzati lipsa literelor capitale la inceput de propozitie.

  97. Mihai Says:

    Well, am terminat si eu ELTC, mai de multishor ce-i drept si constat cu tristete ca nu s-au schimbat prea multe acolo. Poate au mai disparut niste fosile… Altele vor urma.
    Am fost ultima generatie care a facut Tehnica Microundelor cu maestrul Rulea… Nu stiu daca ati auzit povesti despre el… “Pe mine ma cheama Rulea si la mine examenul trebuie sa aiba istoric…” Astea au fost primele lui cuvinte la primul curs. Bleah…
    Buzuloiu -> baiat bun, pacat ca s-a inconjurat de o sleahta de seminaristi retarzi.
    Ceapa -> SUX, big times.
    Neagoe -> mare cretin, mic caracter…

    Well, exemplele pot continua dar… ce mai conteaza.

  98. Unu' altu' Says:

    Am amanat postarea comentariului acesta pana ce am scapat si eu de ETTI…

    Sa incep cu primul contact. Auzisem de la diferite persoane ca nu e Raiul pe Pamant aici, chiar din contra, dar eu, ca orice boboc pe care il vad azi, credeam ca problema e la ei si nu la facultate. (mergand pe sistemul lui Alex de mai sus – prima prostie :) ) )

    Invat ceva, intru la stat si am primul contact cu profesorii. Cei din primii ani parca sunt reincarnarea comunismului. Unul mai senil decat altul… si predau toti intr-un fel in care iti prezinta prea multa materie teoretica si deloc practica (ceea ce e cu adevarat util cand te angajezi).
    Primul an l-am terminat cu o diferenta, al doilea cu 3 diferente, al treilea cu 6 diferente, si al patrulea in toamna.

    Mergand pe ideea: ce nu ne omoara, ne face mai puternici, a fi student la etti pe termen lung are un efect negativ asupra psihicului. Cand a venit primul partial la fizica eu deja vroiam sa ma las de facultate. Mi se parea cretin sa invat peste 100 de pagini de teorie dintr-o carte care nu imi vor folosi niciodata, si asta doar la o singura materie si doar pentru o parte a materiei. Ma gandeam ca in timpul acela puteam sa invat pe cont propriu tot ce aveam nevoie si sa imi pornesc o afacere, cine stie, poate aveam dreptate, poate nu. Concluzia este ca dupa o discutie cu fratele mai mare am zis sa raman si sa incerc sa trec prin facultate.

    Sa nu credeti ca eram ultimul chiulangiu. Pe tot parcursul facultatii am muncit, fie part-time, fie full-time. Dupa primul semestru cursurile au devenit ceva facultativ pentru mine. Pe unii profesorii ii vedeam prima oara la examene. Pe unii deja de prea multe ori :) . Dar problema este mentalitatea fosilelor din ETTI. Acum sunt la master in strainatate si aici se vede o diferenta imensa. Era nici sa nu ajung aici din cauza creaturelor ce apar in acte sub numele de secretare, care nu vroiau sa imi elibereze diploma decat abia dupa un an, ca deh… e greu sa iti faci meseria pentru care te plateste statu. Noroc cu ajutorul unor profesori de treaba.

    Mai jos voi enumara mentiuni atat pentru profesori cat si pentru fauna profesorala.

    Respect pentru:

    - sotii Dobrescu > printre putinii profi la care la seminarii/cursuri era o atmosfera normala

    - A. Rusu > unul din ultimii profesori din ETTI (in adevaratul sens al cuvantului profesor)

    - G. Obreja > rabdator si cu toleranta ridicata, plus ca preda intr-un ritm mai lent cu riscul de plictiseala, dar macar ok

    - C. Burileanu > putin arogant, dar are de ce, la fel, unul din putinii profesori de la care ai ce invata

    Mega-Jet pentru:

    - R. Constantin si maimutei lui, Ghiu > pentru ca au tehnici oribile de corectat si de sustinut examene, maimuta la seminar are tot felul de apucaturi gen sa scrie in toate directiile pe tabla si chiar si pe perete pana la usa, plus ca are prostul obicei sa vorbeasca in limbajul ei… pentru ca “sa mimam o demonstratie”, “sa ii ucidem si pe baietii astia de acia” sau “ma… da asta de aici da? ermmm … sa zicem ca da… da…sa zicem ca e bine…” nu sunt chestii ce au ce cauta la o stiinta exacta

    - I. Rau > femeie, nu stii sa corectezi nimic, la 2 examene consecutive le dadeam altora ce erau planta la chimie de la mine si eu care scriam mult in plus (pentru ca am fost atent la chimie in liceu si nu numai) am primit cate un punct sub ei

    - Atasiei si Smeagol (cred ca il chema Ducariu parca) > asistenti mai nepotriviti pentru Fizica nici ca am vazut, fratilor, voi sunteti acolo ca sa ne faceti sa vrem sa venim la laboratoare si seminarii, nu sa ne luati la misto pe toti de parca voi stiti tot si noi avem neobrazarea de a nu citi un rahat explicat prost pentru ca apoi sa v-il repetam…

    - A. Vlad > intreb daca e nota minima de trecere la final, mi se zice ca nu, ma duc fara sa citesc nimic la final pentru ca aveam din timpul anului, dupa ce ne tine 6 ore pana pe la 21 sa ne zica notele, ma trezesc ca ma opreste pe mine cu 52,5 puncte si pe cei cu 47-48 de puncte ca sa ne bage in examen oral ca altfel nu ne trece, o intreb din nou daca era barem de trecere, ea imi zice nu, dar parca nu poate sa ma treaca fara aproape nimic in final… pe toti la oral ne-a intrebat din ce nu am facut la examene… am fost singurul care a reusit performanta de a lua 5-ul (care teoretic deja il aveam) la examenul oral…

    - Neagoe > om paralel cu mediul inconjurator, are memoria unui pestisor auriu(la un examen a trebuit sa i se repete de 5 ori ca nu este o un rand de banci, o data la 2 minute parca cineva ii dadea format la memorie), mai stie doar de materiile lui, atat, am avut coleg care a fost picat cu punctaj de 70 de puncte pentru ca nu avea destul in partial, toamna a redat partialul, a obtinut mai mare si l-a trecut cu nota 5…

    - O. Grigore > printre cei mai sadici din facultate, la cursuri vrea liniste deplina, apoi la examene aparent la fel, da subiecte f grele ca apoi sa normeze din nota 3-4 in 5, probabil ca sa il vedem pe post de zeu si sa ii multumim pentru mila lui suprema

    - D. Stanomir si nepotica lui minune > la materiile lui am vazut cel mai mare haos, cum sa predai o chestie la curs, la seminar sa faci alta balarie si la examen sa te trezesti cu alt rahat? la fel cum au zis si altii, nu e vina noastra, Amelie, ca nu ai habar de altceva, am ajuns sa dau 3 examene deodata la el singur in sala, intr-o ora si ceva in loc de 4 ore… nu mai comentez in plus pentru ca sunt satul…

    - I. Ceapa > om exagerant de aberant, m-am dus prima oara la toate cursurile lui din timpu anului ca apoi sa nu ma duc la examene (a doua tampenie a mea), ca apoi sa ma duc din nou la cursuri anu viitor

    - Draghici > povestile pe care le stiu cu omuletul asta sunt atat de aberante incat nu stiu daca sa mai rad sau sa plang ca va trebui si altii sa-l indure; cum sa vina un profesor (care dupa spusele lui se crede faraon reincarnat, preot mayas reincarnat sau prieten de-al unui imparat chinez din dinastia Ming) in sala la primul curs si sa inceapa prin a zice “ia sa vedem cum stati cu bioenergiile azi? hmmm jumatate electropozitivi jumatate electronegativi, acceptabil”, la seminarii sa scrie pe tocul crem al tablei pentru ca ii era lene sa stearga tabla si vroia sa scrie doar una care sa ajunga si la urmatorul seminar; sa se opreasca din vorbit in mijlocul cuvantului si sa doarma pe el un minut apoi sa continue prin a zice “ma scuzati, a trebuit sa ma gandesc intr-alta dimensiune”, sau sa faca zgomote de sirena de atac nuclear pentru a “scoate electronegativitatea”…
    !!! dar colac peste pupaza la el, cand sa ne aduca partialele (la care pe unii i-a pus sa scrie de pe jos intr-o sala de 250 de pers ca sa nu copiem, noi animalele salbatice) incepe cu o poveste: intr-o toamna nu mi-am mai gasit caciula, abia primavara mi-am gasit-o, precis niste forte demonice mi-au luat-o ca sa racesc (noi in timpul asta deja eram obisnuiti cu povesti SF de genu, dar eram curiosi unde vroia sa ajunga) si acum… nu va mai gasesc partialele, precis aceleasi forte demonice le-au luat (mass facepalms all around) … a trebuit toti sa redam partialul, ca aparent a fost mana necuratului, care vrea sa picam circuitele integrate digitale…

    - C. Radoi > om cu intentii bune manifestate foarte prost, materia foarte plictisitor predata

    - R. Radescu > sincer nu ma intereseaza ce orientare are, ce face in particular e treaba lui cat timp nu se arata in calitatea profesorala, preda intr-un mod bunicel, dar sa rupi la subiectele de examen o serie intreaga in mod repetat pentru ca unii ti-au facut site “cu dedicatie”, asta nu mi se pare in regula

    - Lazarescu > om care imi aduce aminte de Geoana, idei putine si fixe, nu stie mare lucru si parca tot vrea sa persiste in prostia lui, nici macar cand alti profesori te fac prost tu tot nu clintesti, clar toata lumea e nebuna, mai putin tu

    - A. Badescu > asistenta prea-iubita de SC, am inteles ca duci lipsa, tanti, si ca pe vremuri ai fost fotomodeala, dar sincer acum, cum sa dai note de 1 aproape la toti pe motiv ca am “copiat” tema; cand a fost intrebata daca erau mai multe rezolvari, a zis “nu, una”, la care “pai bun, daca e doar o rezolvare, de unde sa fie mai multe variante de tema? nu trebuie toate sa semene intre ele daca sunt corecte?”, la care ea tace malc si ii lasa pe restu cu nota 1…

    Mai sunt multe alte chestii de zis, dar le las pe alta data. Daca ramaneam in tara, in Poli nici ca mai puneam picioru’. Cel mai probabil faceam un master complementar altundeva.

  99. ciubi Says:

    Sunt anul II la ETTI. Pot sa spun ca am trecut din anul I in II, cu 3 boabe: BE1, Fizica 1 si 2. Fizica am facut-o cu Bena(nu a precizat nimeni de ea!!!). Chin la fizica, examen oral. Am luat acum, in ianuarie 2012 Fizica 1. Mai am Baze semestrul asta de dat, cu Ochiana.
    Din anul 2, am picat(pana acum) TTIul cu Coltuc(nici despre ea nu a zis nimeni nimic). Praf profa, praf seminarul, praf laboratorul.
    Urmeaza POO cu Hascsi si DE cu Profirescu. Si pe sem. 2, futere de utere.

Leave a Reply